moment22: Eklund är inte utbjuden på marknaden, nonsens allt snack om detta.
mk: Huge skall du inte försöka att argumentera med, det är lönlöst. Han har givetvis rätt i sak och hade han inte rätt så skulle han inte ha skrivit någonting i första läget.
Varför inte bara lyssna på Huge istället för att ifrågasätta det han skriver?
Rödin - Schütz - Scott
Ollas - Ryno - Blomman
Rohdin - Enterfeldt - Lindblom
Olden - Westerholm - Brodecki
Lööke, Mannberg, Westerholm
Andersén - Mitchell
Bertilsson - Pudas
Nörstebö - Sunken
Eklund - Kilström
(Carlsson, Alftberg och Deutch d.y. finns i Juniorlaget).
Utlånade: Westlund och Deutch d.ä.
Starkbaum / Sandström
(JJ utlånad till Almtuna).
Nyförvärv:
Ryno från Leksand
Mitchell från Mora
Schütz från Omsk
Rohdin från Färjestad
Tre forwards och en offensiv back. Känns som att Pudas och Mitchell i såfall får lira PP1 och PP2. Vet ej vad Schütz kostar, men kom han ej överrens om lönen om Omsk lär han väl vara svindyr ;P Men man vet aldrig!
I allafall så anser jag att alla fyra kedjor är hyperintressanta! Men somsagt, vad kostar detta? Mitchell lär väl också kosta en del? Well well, Silly season går vidare! ;)
h4llon: Drar jag in drömvinsten imorgon så blir det några millar till fansens värvning! ;-)
Men jag tror som sagt inte vi ska vänta oss några stordåd denna silly men det kan ju bli bra ändå om alla sväljer det bulan och Petter kräver även fast jag är lite orolig över detta tränarpar!
Pettisbif: Thoresen 300 000, Ryno 200 000, Ahnelöv 200 000 (minst).
Hur tänkte du där? Och nu ser jag Henrion också. Spännande hur Jacke Blomqvist som inte träffar en ladugård om den så faller ovanför honom blir uppgraderad till en andrakedja. Är det för att Ryno ska få honom att återuppstå till den "form" han hade i LIF? Nu var det ju Chips-Micke som mer än Ryno som levererade mackor. Så gick snacket åtminstone under förra året bland de leksingar jag känner. Jacke är en sopa. Ska något kontrakt rivas är det hans.
>_<
Någon reson i fantasyrunket får det väl åndå finnas ;)
Redigerad kommentar