Brynäs IF

731154 inlägg · 7961 ämnen

Värvningar inför 15/16

« · 1682026 · » Till forumet

Sv: Värvningar inför 15/16
Jaken: Så jädra många uttalanden har inte BZ gjort. Att svara på fans som mailar 24/7 räknas inte som uttalanden. 
Kommentera

Jag tycker det börjar bli smått komiskt
med BZ; w uttalanden. Listig eller dum- framtiden får utvisa. Helt klart är att han säkert haft spelare som varit nära men som valt andra klubbar.
Helt klart var extra värvningarna under säsongen inte av bästa märke. Vissa av den direkt dåliga. Han har mycket att bevisa I Vverkligheten - snacka kan han.
Kommentera

BZ sa i början av vecka 15 till GD att det skulle presenteras spelare inom 1-3 veckor. Det är vecka 17 nu. Tre dagar kvar. Om inte lör-sön räknas.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ett välbekant tema...
Kommentera

Charles: För dyr för oss
Kommentera

Abbott klar för HV71 så det kan vi glömma
Kommentera

Tack för svaren, vi syns snart i SHL igen! ;-)
Kommentera

Laken: Tvåvägscenter md bra händer, kan användas som ytteforward också men bäst som center. Kommer bli perfekt om han får vara skadefri.

Jag hoppas han kan få spela kontinuerligt i en större roll i allsvenskan under ett par säsonger för att sedan komma tillbaka och ta en plats i Brynäs 

Kommentera

Carl Lejonkräk: Mycket bra ide! Bra jobbat Calle!:-)
Kommentera

Laken: Smart,arbetsvillig,många bra verktyg. Har inga direkt bra avslut och har haft otur med många skador.

Borde kunna växa med mer istid i AS och kunna göra ett bra jobb.

Kommentera

bradberry:

Nja. 3999kr delat på 12 månader är ju 333kr.
Kommentera

Omdöme om Alexander Lindgren? Klar för Timrå.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Förvisso bra idé men priset? Blir för billigt... 395:-?
Kommentera

Carl Lejonkräk: Framför det förslaget illa kvickt!!
Kommentera

Johan Norrström: Jag ska knåpa ihop ett mail när jag har tillgång till en dator så att jag slipper det ej så skrivbänliga iPhonen. Kul att du gillar mina ide'er.

Min vision är reklam bak på stadsbussarna där det står någonting i stil med " Se alla Brynäs grundseriematcher hemma och borta* live från 333kr/mån.

*Bortamatcherna visas på storbildsTv i Skybaren på Gavlerinken.
Se mer på Brynäs.se eller kontakta Brynässhoppen."
Kommentera

Carl Lejonkräk:

333 halfway to hell!? :)

Håller med om att de dolda avgifterna suger. Men aviavgiften slipper man vid autogiro. Tycker du ska presentera din affärsidé för de ansvariga i klubben. Gudarna ska veta att de behöver tänka i nya banor.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johan Norrström: Det skulle ge 333 kr på 12 månader vilket är en fantastisk siffra rent marknadsföringsmässigt. Som det är nu får den som vill ha 9 månaders avbetalning dessutom betala 195 kr i uppläggningsavgift plus 29 kr i avi avgift?, det suger.

Jag menar inte att priset skall sänkas ytterligare utan endast att kunder får kostnaden löpande på 12 månader utan avusvgifter osv, som att man helt enkelt abonnerar på på Cmore men aldrig kollar på sommaren heller.

Sen vet jag inte hur det är med bortamatcherna, erbjuds de i Skybaren/sportbar för seriekortsinnehavare? Om inte så är det ju lysande om man så att säga går bortamatcherna på köpet om man köper/abonnemerar på säsongskort.
Kommentera

Carl Lejonkräk:

Konstigt att folk är rädda för något som i princip innebär samma sak. De lite sämre sittplatserna på kortsidorna och övre etage kostar 3999kr för en säsong. Utslaget på 9 månader 444kr eller 154kr per match. Jag gillar din priside men är det realistiskt? Däremot håller jag med om att det krävs en aggressivare marknadsföring.
Kommentera

Johan Norrström: De erbjuder 3,6 eller 9 månader på autogiro men det marknadsförs inte ens. För att hitta avbetalningsalternativet så måste man klicka sig fram en bra bit i beställningen. Jag vill se en offensiv marknadsföring med ett "abonnemang" med fast månadskostnad 12 månader/år. Säg att de kan erbjuda detta från 300kr i månaden så känns kostnaden inte så hög och avskräckande.
Folk vill inte ha avbetalning, det finns en rädsla där tror jag och att utforma det hela som ett abonnemang eller prenumeration tror jag skulle locka många nya kunder.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johan Norrström: Jag är rätt säker på att det är så, ja.
Kommentera

Carl Lejonkräk:

Men visst brukar de erbjuda avbetalning månadsvis via autogiro?
Kommentera

bifhjärta:

Precis. Mycket vatten under broarna sedan dess.
Kommentera

bifhjärta: Konstigt att inte Brynäs erbjuder 12 månaders abonemang på seriekort. 300 kr per månad hade varit nåt och jag tror det skulle sälja bra.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johan Norrström: Nu är ju KVPs artikel från sista Mars så jag antar att det hänt en del sen dess.
Kommentera

Pettisbif: Det skulle vara inressant att höra Brynäs planer för Olden, Westlund och Nörstebö.

Kommentera

På tal om eventuella värvningar. Såg
Chris Abbotts namn nämnas. Hetaste kandidaten för honom ryktas vara Rögle. Inte en allt för otrolig koppling, men man får ju ta det ryktet för vad det är. Det heter ju inte Silly Season för intet...

Redigerad kommentar

Kommentera

Carl Lejonkräk:

Jo man får verkligen en känsla av att Ahnelöv är så gott som klar. :)
Kommentera

Johan Norrström:t Fantastisk journalistik.
Kommentera

Skrubben:

Man kan väl knappast kalla det en artikel.
Kommentera

Bellman 6,0: Som sagt, playoff mode - ENGAGED!
Kommentera

Kan någon länka artikeln om Ahnelöv till Brynäs?
Kommentera

Ett mål, två assist och vinst i sudden. Härligt...
Kommentera

Silfverberg nätar igen!
Kommentera

Linus Wickman: Duu, vinner man inte SM guld med den truppen han ställt upp så kan man lägga ned verksamheten. Då gör man något riktigt STORT fel. Får vi en av de killarna han ställt upp så är jag jäävligt nöjd kan jag säga. Dock så är thoresen på väg till Frölunda enligt rykten.
Kommentera

Abbott- Ja,tack. Bra på det mesta

Ritola - Ja,tack. Väldigt kreativ. Vilket vi behöver mer av i min mening.

Widing - Nja. Kanske. Men endast ifall två spetsvärvningar görs utöver det isåfall.

Kommentera

Pettisbif: Förlåt, men snälla människa försök ha lite realism om du nu ska göra dessa laguppställningar. Tro mig, gillar själv att göra såna här men varför tar du 3 nya forwards och en center när både du själv och alla vet att det högst blir en center och två forwards? möjligtvis bara en center och en forward....går ju omöjligen att ställa fyra forwards utanför uppställningen.. sån ekonomi finns verkligen inte just nu... satsar vi så här så är chansen stor att klubben går kk om det inte går bra.. 
Kommentera

bradberry: står att ahnelöv kopplas ihop med brynäs på Örnsköldsviks allehanda..

Mv:
Starkbaum - Sandström

1a:
Andersén - Ahnelöv
Rödin - Thoresen - Danielsson

2a:
Pudas - Nörstebö
Ollas - Scott - Pihlström

3e:
Kilström - Bertilsson
Brodecki - Enterfeldt - Lindblom

4e:
Eklund - Sundqvist
Widing - Westerholm - Westerholm

Övriga:
Westlund
Blomqvist
Olden
Lööke
Mannberg

FÖR EN GÅNGS SKULL... SATSAAAAAAAA!!!!
Kommentera

bradberry: Är ju ett dumt rykte en privatperson skrev som ska ha "hört" Ahnelöv säga, "Jag är klar för brynäs" och "jag kommer aldrig återvända till Ö-vik" 

ren bullshit vad jag förstår 
Kommentera

Nu står Ahnelöv som Brynäsrykte på Svenska fans. De hänvisar till uppgifter från Mittmedias mobilapp...
Kommentera

Brynäsgubbe: härlig kille. Men får inte plats i laget tyvärr
Kommentera

Bellman 6,0: Jag vill ha widde tillbaka! Viktigt med spelare som har hjärta för klubben.
Kommentera

Brynäsgubbe: Skulle gärna få tillbaka Widing men inte om det bara ska in två forwards. Är nog så många känner. Tror jag...
Kommentera

pjåtor: Vad fan vilken vidrig attityd. Widing är hur skön som helst. Ödmjuk utanför isen, känslokaraktär på isen. Stort hjärta för Brynäs dessutom. Vad är ditt problem??

Sånt där blir jag så jävla förbannad på. 

Kommentera

Peja: Han var inte med pga skada.
Kommentera

Peja: ja helt rätt. Men offensivt anser jag att han är en av de bästa, om inte helt bäst!
Kommentera

TobiasR: Daniel widrig nej tack!
Kommentera

Chris11: Möjigtvis offensivt. Om man kollar på helheten, dvs tvåvägsspelet, har han ganska många övermän. Det verkar även vår förbundskapten anse.
Kommentera

Peja: brynäs har redan en av ligans bästa ytterforward vid namnet Anton Rödin!
Kommentera

Sen tror jag väl inte att han hamnar i Brynäs, har som sagt inga förväntningar längre för jag vet vad vi kommer få och att jag kommer bli så jävla besviken. Skulle fan inte bli förvånad om Widing är ett av nyförvärven. 
Kommentera

« · 1682026 · »