För er som lyssnar på matchen i webbradion säger jag bara: "gröna sidan upp".
Även webbradiosändningen hackar.
Holös var kanske så dyr att de inte har råd med en ordentlig internetförbindelse.
Zappaholic: Visst, ingen höjdare men vi leder och spelar kontrollerat. Vi som vart med några år njuter av att vi kan leda utan att vara på topp. Men ska vi ha poäng med oss ikväll måste vi upp några procent.
Serieledare, mmmm;-)
65selander: Härligt Svedberg!!!
Ska bli intressant att följa utvisningsstatistiken. Jag har sett en del matcher när Växjö spelar hemma och det har ofta tagit mer än två perioder innan Växjö får BP. Jag är rätt säker på att det kommer bli fler brynäsutvisningar innan vi får PP.
Jag har gärna fel på den här punkten ikväll...
Vem har sagt att man inte får svära, det beror på hur man svär!
Fy fan vad jävla skönt med en bra start!
foppa78:JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fy fan vad gott...perfekt start!!
Silfver har hittat formen!!
sylf:
Man kan jämföra förhållandet till Brynäs som ett förhållande till ens fru. När allt är kalas har man en underbar varm känsla man är lycklig och man tar det mesta med en klacklspark. När det är dåligt mår man piss man får i det närmaste ångest och man fattar inte att man kan stå ut med all smärta det medför. Det finns dock en väldigt stor skillnad mellan dom två kärlekarna. När det bara är smärta i förhållandet så kan man alltid ta ut en skillsmässa med sin fru medans med Brynäs är man fast livet ut på gott och ont .
arnio: "Jag tycker att hockey är så djävla kul även när Brynäs torskar"
Öppet för tolkning!
sylf:"Du säger ju att du är lika glad om dom förlorar,hur går det ihop.....?"
Helt felaktigt påstående. Däremot älskar jag Brynäs lika mycket när de förlorar.
Redigerad kommentar