Jajjen: Jojo, men så är det när man värvar sjukpensionärer och inte ersätter dem när det uppenbara inträffar.
Hoppas på poäng iaf.
Jajjen: Se det så här...vi är utspelade och utskåpade men vi har fortfarande chans att vinna matchen. Som jag ser det är vårt stora problem tvåhövdat:
1. Vi spelar ofta på stillastående spelare. Det vet alla vad det innebär.
2. Vi sätter oss i onödiga situationer i egen zon når vi inte spelar ut den, Det vet alla också vad det innebär.
En center av klass in tack.
Jag säger inte att Brynäs spelar bra. Jag säger inte att 3-3 är orättvist ( i våran favör sett alltså).
Men att en domare som är född 2 mil från Växjö dömer denna matchen tycker jag är osmakligt.
Och hans Smålandshjärta har visat sig ett par gånger. Främst när Welch slipper utvisning i slutet av första.
Redigerad kommentar
Kung Ollas visar vägen.
Men ett till jävla BP. Ringer snart.
Zappaholic: Samme Pehr Claesson som i alkoholpåverkat tillstånd sanningsmässigt sa till mig att han hejar på Växjö och HV.
Kul.
Har varit en grymt bra stämning i gb:n de senaste dagarna, i wonder why. Om ni kollar läget så ser ni att det är typ 3 pers som inte varit inloggade ;-)
Rödin är den bästa värvningen den här säsongen :-)
Blev det ingen utvisning alls på Welch ?
Solklar ju. Icke puckförande och mot huvudet.
Gud vad jag hatar Växjö Lakers.
Blir livrädd när Scott ligger på isen sådär...
Satan vilken grinig match.
Steenm: Det där var opsykologiskt...
Annars en period där Växjö hade mycket puck, men vi spelade ett tight och bra försvarsspel...