Redigerad kommentar
Fan va snyggt av Brodecki!
Twins, se o lär hur man tar pucken till mål
munkas:
Juniorerna? Hallå?? Det e januari! Återkom i feb el mars
Linkan e faktiskt rätt hygglig...han får lite tryck m Twins, men PoW e faktiskt usel på skridskorna...
0-7 i skott e jag nöjd med
Nu måste vi bara sätt den, inte som igår...
KulaShaker:Vill man försäkra sig om att Leksand får kvala så kör man över deras målis så han blir borta ett tag. Han är 90% av Leksand...
Fult?, ja Värt det? Absolut ;-)
Lindström:
Lör, Tis, Tors, Lör, sen 10 dagar vila. HV, Lhc, VF e iofs tuff avslutning
Bara o köra, lätta speluppbyggande träningar
Nordans kroppsbyggnad o ålder gör ju att det där "klippet" i skäret aldrig riktigt har funnits..lever ju mkt på sin spelförståelse, tror han har ok ork. Iofs är det nästan bara han som inte kan prata vid intervjuer; dålig kondis/tar ut sig ordentligt?
Qvarre:Jag såg bara delar av matchen igår men det jag såg tycker jag ger hoppom framtiden. Enligt Bulan så mattades man i tredje, av förklarliga skäl. Jag vet inte hur pass bra grundtränade laget är men det kostar energi att spela så mycket intensivare än man gjort förr.
Min magkänsla säger 2-3 idag. Lyxfällans IF får bara inte vinna..
70 Rodrigues: Är det du som har placerat pannan på bordet ;-)
70 Rodrigues:
själv har jag aldrig vart i Gävle. Och det är jag såklart tacksam över! ;-)
Forsberg 1978: Starky gör misstag,visst. Men tredje målet är väldigt mycket Scotts fel. Först lägger han den rätt ut i mitten av försvarszonen och sen går han inte på Rosén som får ta sin egen retur medans Scott tittar på. Inte bra.
70 Rodrigues: Ja det är ju själva fan när vi väl visar upp ett ok spel så ska Starsky som annars visat upp ett sjukt bra spel göra ett par tavlor och vi förlorar matchen på det!
Brynäs kan spela hur bra som helst men jag kommer vara lika missnöjd med en förlust ändå!
Onödigt av Brodin.