Brynäs IF

730034 inlägg · 7961 ämnen

Vi supportrar bestämmer!!!Vilket förslag.

677456 · » Till forumet

Sv: Vi supportrar bestämmer!!!Vilket förslag.
Brynäs1912: Så du har fått inside information o att Sundlöv försökt värva Nikolishin... faan.. du är verkligen "connected"
Kommentera

Brynäs1912:
Ejendals men där spelas det väl allsvensk hockey nästa år...

Floppa Arena vore kul då den också är ny i höst.
Kommentera

GävleLasse: den ryske stjärnan var ju ett av namnen, och även en finsk spelare.
Kommentera

Brynäs1912: Varför inte åka till tälje (om de blir kvar)? Där är det ju inte mycket folk på matcherna så där skulle man ju kunna få många biljetter.
Kommentera

Brynäs1912: Men du kanske kan informera om vilka spelare det gällde...
Kommentera

GävleLasse: De spelare som var på ingång, blev aldrig av.
Kommentera

När spelar vi våran första match i finnland?
Kommentera

Db_04: jo man kan ju aldrig vara helt säker utan facit i hand...Men det är i alla fall enklare att klättra i en tabell än att etablera sig i en högre serie...
Kommentera

arnio: kanske ......
Kommentera

lillovechkin: hahahaha det är ju så djävla segt ibland så jag trycker på knappen lite för många gånger
Kommentera

Db_04: Jag menar bara att om man bortser från lock-outspelarna så har Leksand ett bättre lag i år.
Kommentera

Jag har ett titan minne! tro mig den 6 november 2004 vann Leksand över Almtuna med 1-0!..Och Timrå vann mot hv71 med 3-2... MOHAHA!...
Kommentera

arnio: Visst har jag hört folk som stammar när de pratar,men du gör ju det när du skriver:P:D hehe
Kommentera

arnio: hmm varför ? utan den där lockouten hade ni sluppit kvala.... utan lockouten hade kanske inte Leksand gått upp.... utan lockouten hade antagligen mora spelat i allsvenskan nu.... lockouten ändrade förutsättningarna rejält i fjol.....

Brynäs , Hv71 och MIF var dom stora förlorarna i fjol....
Mora och Timrå var 2 av dom som tjänade mest på den ...
Kommentera

Db_04: som vanligt så får vi räkna bort lock-out spelarna när vi jämför med förra säsongen.
Kommentera

Brynäs1912: Om du pratar med Sundlöv så kan du ju fråga honom om vad som hände med det utlovade klassbacken och centerförvärvet som skulle göras för att täppa till luckan efter Wahlberg...
Kommentera

88Lindkvist: Skillnaden i fjol var att vi hade en fixstjärna.... en kille som alltid producerade....

Michael Ryder var nog skillnaden mellan allsvenskan å elitserien i kvalserien...

Sen även Challe gjorde en hel del.... lika Trond Magnussen vaknade i kvalet.....

vi tappade typ dom som sköt oss till Elitserien....
Kommentera

88Lindkvist: Var Leksand bättre förra året??? Men hallå ! Tror du det bara för att de tog flre poäng eller? De spelade ju mor Sundsvall, Aik och andra skitlag..
Kommentera

arnio: leksands lag var väll mkt bättre förra året än iår iaf!
Vi är tvugna att ha klasspelare! de går inte med... hur många as-spelare har vi nu? :S
Kommentera

88Lindkvist: Tänk på att Leksand har gått upp en division, de har förstärkt laget men det räcker inte i elitserien. Mycket lättare att stärka positionen i en serie än att etablera sig i en högre division. Jag tror att Leksand har gjort vad de kunnat men räcker ändå inte till, Brynäs kan säkert förstärka och få ett lite bättre lag till nästa säsong..
Kommentera

Så scandinavium ger mer biljetter. 2003, gav ju dom Brynäs 698 biljetter, då var det en lördagsmatch, då kom ju även brooklyn. Småhasllar är ofta snåla med biljetter.
Kommentera

70 Rodrigues: Vadå? ska vi inte va som leksand då? få ny arena.. köper KASSA spelare å så gåre som de går.. :P
Kommentera

Ne, scandinavium är snälla med mer biljetter. Tyvärr så bad ej BSKV om fler biljetter senast, isåfall hade de fått det. Hv 71 får 500 biljetter i scandinavium, men har även fått 980 biljetter, när de hade invasionresa för 1 år sedan. Det var därför vi hade så många brynäs fans på alla sektioner i scandinavium än iklacken. frölunda är vädligt snälla med bortasupportrarna med biljetter iaf.
Kommentera

Ja det blir ju lite problem med biljetter förstås om vi är 1000 st, då måste det nog bli Globen som alltid är halvfull..I övik får vi knappast många biljetter tex..
Kommentera

Brynäs1912: Så bra bra att du snackar med Sundlöv, då kan man slappna av alltså :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Tror inte boork tänker värva bara ifrån allsvenskan. De som han har köpt har gjort ett bra jobb och kommer bli bättre. tror det blir 1 ifrån allsvenskan, max 2. Brynäs letar efter 1 högklassig back och även en bra center. Sen kostar dom 2 mycket, och kommer därför fylla på med allsvenska spelare. Va inte orolig, snackar lite med Sundlöv då o då.
Kommentera

Brynäs1912: Du kan nog drömma att Frölunda skall ge Brynäs 1000 biljetter. Blir nog inte mera än dom behöver ev några till.

Kommentera

Brynäs1912: En ny och bättre arena kommer vi definitivt att ha men om vi ska få ett bättre lag så får det värvas max 2 spelare från AS, resten ska vara av hög klass. Som det är nu så har folk blivit fartblinda och verkar tro att Boorken ska göra Brynäs till ett topplag bestående av spelare från AS. Som sagt, max 2 spelare från AS till nästa säsong sen måste det satsas ordentligt om vi ska uppåt i tabellen och gå långt i ett slutspel.
Kommentera

Men skit samma nu, nästa säsong blir vi större o mäktigare. Ny arena, bättre Brynäs. Det kommer bli kul.
Kommentera

88Lindkvist: ja, det är ju en hel del folk i scandinavium, du tänker så. Men att samla tusentalsfans i ett o samma ställe, är en upplevelse. Se hur det var i leksand, men i gbg blir vi ännu mer. Sedan så kan ju inte bskv hjälpa till o fylla arenor där ni inte var i år. exempelvis ö-vik, timrå m.m., där resorna blev inställda. Även 2 dagar innan Leksands matchen i Mora, var det inte 1 käft i klacken. Det var lite dåligt.
Kommentera

Brynäs1912: fy f*n va skoj :D
Kommentera

Snackade med bt nyss, blir det lördagsmatch i scandinavium, så kommer brooklyn tigers anordna resa dit. Så kommer säkert Brynäs stockholm hänga med, om vi blev 500 i leksand, komer vi nog bli dubbelt så många i scandinavium.
Kommentera

Brynäs1912: Men hallå.. de är ju redan så mkt folk i scandinavium! jag tycker ö-vik är vättre :) spelar roll om brooklyn har resa dit? är väll roligare om båda suppoterklubbarna är med eller? ^o)
Kommentera

jag tackar för svaren, kommer skicka in vissa förslag senare. Ö-vik låter ju intressant, men jag tror att bt anordnar resor dit endå, men scandinavium låter som en eftertraktad arena.
Kommentera

En hel kortsida i globen vore inte helt fel ju :)
Kommentera

65selander: visst vare 2år sedan eller nått? kanske 3? åren går så fort :P
Som de åkte upp ett antal bussar till ö-vik? du va med de vet ja! eller om de va en timrå match? tror bskv va med då eller om ni i brynäs sthlm hade hyrt några bussar? jag minns inte riktigt men de va några bussar då.!
Kommentera

88Lindkvist: Jo,då! Det är inget dumt förslag.
Kommentera

65selander: Men vadå? de har väll vart hv starx efter nyår? då är folk lediga men de blir inga resor dit ju!

Menar förlunda är väll ingen ideé egentligen! där är de jämt sån bra stämning :) tycker vi ska satsa på nån annan match!
Kommentera

88Lindkvist: BT åker på dom resor du efterfrågar på om det ligger på en lördag. Vi åkte på alla södra arenor förut när dom låg på en helg.

Öviks nya skulle va kul att samordna på men det är nog lättare att ta söderut. Vi får väl se hur spelordningen blir nästa år.

Kommentera

brynästigern: Jag lägger min röst på nya arenan i ö-vik!
Kommentera

Brynäs1912: Scandinavium eller Löfbergs lila Arena vore kul..
Kommentera

seriösa inlägg, tack. Brooklyn har ju sedan 2003, då de kom med 1 buss till scandinavium vileta åka dit igen, men med mer. Så om det blir lördags match i scandinavium, som det lutar åt genom han som gör spelschemat, vill dom åka dit. Scandinavium säger jag 1:a, men även globen skulle va kul.
Kommentera

DMartinssonBSKV: Tycker seriösa svar är bättre :P
Ska vi ta hofors ishall på¨en gång eller? fast de ä typ -7 grader där så de är svinkallt >_
Kommentera

88Lindkvist: Konsum Arena helt klart. Åka tåg dit 500 pers oj så kul!
Kommentera

arnio: Oj... kom på de nu också att de är ju ny arena på G i ö-vik med :)
Så lätt dit! lär ju krossa modo klacken! de är ju inte så många som klarat av de hitils så! :P
Kommentera

88Lindkvist: självklart så tar vi den nya Föreningssparbanken arena, den blir stor, det blir tryck och ingen har varit där förut,,
Kommentera

GävleLasse: Men de blir väll ingen resa till scandinavium eller hur? brooklyn tar ju inga resor varken dit, hv eller fbk så... skulle va kul med nån stor arena! eller en med tryck i! alltså ö-vik, timrå, gbg eller karlstad!
Helst gbg eller karstad "för där har jag inte vart" :/
Kommentera

rättelse, jag tycker att vi invaderar Föreningssparbanken arena nästa säsong, den får säkert bortastå..
Kommentera

elin: Scandinavium säger jag med
Kommentera

88Lindkvist: vi tar kortsidan
Kommentera

677456 · »