Rahm, Nordan, Lavander, Lauritz, Widing, Löf, Styrman, Johansson
Kan vi hoppas på att alla dessa får lämna?:)
Brynäslegenden: Jag gillar Widing också, men det hjälper inte när han inte visar hjärta när det behövs som mest.
Att du vill ha kvar Nordan är helt obegripligt däremot
Slajsarn: För står inte heller vad det handlar om. Står det någonstanns om det?
Är det efter säsongen eller omgående? Spelare med eller utan kontrakt?
Berglind, Styrman, LJ, Lavander, Johansson, Hansen, Lindgren Wännström. Samtliga av dessa har utgående kontrakt. Hansen och Lindgren kan jag tänka mig för nästa säsong resten kan lämna.
Rossa
Denna tråd spekulerar kring vilka spelare m kontrakt (el option) som ev får lämna
Hansen hade inget kontrakt
Blir det Molin också så prickar jag alla tre
Trodde dock Widing hade ett rakt 3-årigt...skönt att bli av med honom...man kan har roligare för 200.000/månaden
Rossa:
Skulle inte sörja Nordan, men han har väl ett rakt 2 år?
Klart det går att säga åt honom att se sig om för han kommer sitta på bänken hela nästa säsong...men det är ju lite mindre juste/tuffare beslut
Lite surt m nytt kontrakt o dåliga ljumskar + guldet var karriärens höjdpunkt
SH: Jo Molin har vi ju på lån.
När det gäller Widing så får vi hoppas att detta motiverar honom till att göra underverk i slutspelet för att höja sitt marknadsvärde (-;
Redigerad kommentar
SH:
Tydligen ingen fomellt lån enl Expressen
"Kontraktet med Dallas börjar att gälla först 2013-2014. Fotnot. I en tidigare version stod det att Dallas lånar ut Emil Molin till Brynäs kommande säsong. Detta är felaktigt. Kontraktet med Dallas börjar att gälla först 2013."
Hur som helst, tror/hoppas att det är Molin som är den tredje vi inte ser i Brynäs nästa sässe
Tvåårskontraktet som Brynäs skrev med honom var kanske en släng av övertro-till-juniorer-sjukan
Horace76c:
Tråkigt att Widing inte fick ut mer av sitt spel..... hoppades mycket av honom när han kom från Djurgårn. Om man har ett sånt skott, energisk skridskoåkning så tycker jag det är konstigt att han inte fick mer uträttat.... man kan tycka att det bara är att "åka fort o skjuta hårt?" .... eller har TJ försaökt få han att spela nåt spel han inte kan??? Nåja... ett tack för det som varit får han......och det blir plats för nya krafter.
Honken:
Tomas Skogs, jag hade kunnat gjort det för 1000 spänn...;)