Brynäs IF

723315 inlägg · 7955 ämnen

Wahlberg tillbaka??

« · 628380 Till forumet


Wahlberg tillbaka??
Ryktena går ju som bekant om detta om man läser Puckens blogg.
Kan det ligga ngt i saken?
Osannolikt skulle jag vilja säga, om man tänker på Boorkens bestämdhet hittills. Men samtidigt inte.
Svårt att säga ngt i denna sak då Boork ju alltid varit en principernas man, men samtidigt också säger sig inte vara ngn prestigemänniska.
Kan det vara så att ev tryck från sponsorer och en del spelare blandat med Walles vilja till bot och bättring gör att Boorken är villig att ge Walle en ny chans? Behovet av ytterligare en bra center, som Walle är när han presterar det han är kapabel till, kan ju också väga in.
Låter som sagt osannolikt, men i dessa dagar är nog osvuret bäst...
Jag skulle iaf inte ha ngt emot det hela, då Boorken möjligen kan ha agerat lite förhastat i Walles fall.
En känsla jag har utan att ha alla fakta på handen....
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Huge: Ja kanske var det förhastat. Men Boorken är principfast och om Walle kommer tillbaka tackar nog Boork för sig. Och det vore en förlust för Brynäs som nu har börjat uppstädningen. Jag för min del hoppas att detta rinner av snabbt.
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
"- Min agent och jag har sagt att vi ligger lågt. Det hör av sig klubbar hela tiden, MEN JAG HAR INGEN LUST MED VARE SIG HOCKEY eller att flytta från Gävle just nu"

-Wahlberg i arbetarbladet.

SHIT! Han vill vi ha tillbaka!
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Gusten: Jo vi skulle behöva en riktigt bra center,speciellt då Bäckis blir borta fem matcher under J-VM............
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Bissett19: Tveksamt att det blir något vm för Bäckis.
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Dessa matcher missar Niklas Andersson o Niklsa Bäckström om dem blir uttagna till J-VM..........

Tisdag 27 december
Linköping-Brynäs
Torsdag 29 december
Brynäs-Frölunda
Måndag 2 januari
HV 71-Brynäs
Torsdag 5 januari
Brynäs-Timrå
Lördag 7 januari
Brynäs-Luleå
 

Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Bissett19: Ähh det är lugnt, Almtorp hoppar in i 2,3 & 4 och tekar arslet av alla.

Nä visst behövs det en kanoncenter....men inte Wahlberg, för han är:

1. Kickad.
2. Inte sugen på hockey.
3. Han vilar.
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Gusten:

och

4. Ingen kanoncenter
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Gusten: Boorken var ju ute efter Arbogas Semjonovs..........det säger ju allt!!!
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Bissett19: De kollade honom...men lade ner planerna...Skillnad
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Blir nog Lind, Almtorp,Blomqvist + ännu en allsvensk center när Bäckis är borta på VM.

Inte ens KS-klass på den centeruppsättningen...En skada på Lind och det är fetkört.
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
GävleLasse: Jo det såg jag oxå Lasse,tack!!

Boorken verkar iaf vara helt såld på Allsvenska spelare!!

Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Gusten: Nja.. jag tror snarare att de kommer att köra med Molin som center... han är ju 1:e tekare i Almtorplinan... Almtorp har ju inte övertygat med sina tekningar direkt...

Förresten vem vet... Bäckström kanske tom tackar nej till JVM...
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Bissett19: Japp...du ska se att han handlar endast på Ullared när det gäller kläder... ;)
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Gusten: Det är ju bara hoppas att Bendelin låter Bäckis stå på tillväxt nåt år,men knappast va?...........
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
GävleLasse: Ja Bäckis kanske känner ansvaret....lite för stort ansvar för en sån ung grabb kanske.
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Gusten:Lägger ut en länk på hela  truppen,vem av centrarna är bättre än Bäckis egentligen??

Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Bissett19: Vi hoppas på ALLA *L*
Kommentera

Sv: Wahlberg tillbaka??
Jag vill inte ha tillbaka karln, hoppas han går till leksand så vi slipper betala hans lön.
Kommentera

« · 628380