Det här känns riktigt jävla skit rent ut sagt! Och Djurgården av alla lag, finns inget lag jag hatar mer än Djurgården.
Frågan är vad som avgjorde? Pengar, spelsätt eller vadå? Jag gissar på att Widing är en golddigger, han gjorde 23 mål två säsonger i rad i Brynäs, han tilläts spela offensivt och fick spela PP osv..
Hoppas han floppar totalt och får nöta så mycket bänk att han får stickor i röven.
Jag väntar med spänning på ett uttalande från Sundlöv och Widing själv.
Omgång 3 gott folk, då kommer DIF på besök. Jag kommer att bua och busvissla allt vad jag orkar när Widing rör pucken!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
spud: Det är ju vad Widing själv vill som är hela grejen, uppenbarligen ville han hellre spela i DIF pga lite olika orsaker. Jag hade dock förväntat mig att han skulle spela i Brynäs nu när han återvände till sverige, innan han stack till Schweiz sa han det är Brynäs som gäller om/när han kommer tillbaka.
Därför tycker jag att det är ett svek, hans val stämmer inte överens med det han har sagt och jag trodde faktiskt att Widing var den killen som gärna kommer tillbaka och ger tillbaka till föreningen och fansen när chansen dyker upp, tydligen inte.
Gurra88: Får man inte vara supporter om man är nöjd med vad man åstadkommer i Brynäs idag?
I så fal så känns det lämpligare att DU byter lag och inte Teddy...