skandera: Ja du min käre vän..Det finns många fina band i denna värld..Mig har du ju lyckats lura på lite band som jag normalt inte lyssnade på förut som t.ex.Murderdolls,KaptenKermit och självklart Skandera...Men jag är ju en sån som lyssnar på det mesta ju....Så kallad allätare....Men jag ska nu undersöka dessa förslag som du har givit i föregående inlägg...
El Aka Ali Skriver ett inlägg hos Frölunda Indians znuttis Sitter och degar Björn VII Tjuvkikar på de andra Robert P Sitter och degar Hong Kong Sitter och degar Sannes Sitter och degar danoj Sitter och degar pettsson Sitter och degar Joinzzon Sitter och degar Nisse Blom Sitter och degar Annica Sitter och degar Röda Tallen Sitter och degar kulltorp Sitter och degar hockeymogulen Sitter och degar Stigsson Sitter och degar bon scott Sitter och degar 70 Östman Sitter och degar Dream Team Sitter och degar Hawerchuk Sitter och degar Johan J Sitter och degar scim Sitter och degar JOY Sitter och degar Observant Sitter och degar
Man måste ju fråga sig varför det är så lite folk som åker buss igentligen...Okej,jag kan förstå att det kan lukta skunk på bussarna iblan och att bussarna kan vara som en bastu på sommrarna men jag förespråkar ändå at man borde åka mera buss..För om man tänker i milövänligt perspektiv so måste man ju erkänna att det skule göra mycket om fler började sammåka istället för att sitta ensam i egen bil..Det måste ju nästa bli trevligare också..Det finns ju folk man kan súrra med och om man inte är sugen på att surra så kan man ju alltid sitta och tjuvlyssna...Man kan få reda på mycket smaskigt på bussen...Så jag säger bara:ÅK BUSSEN TILL OCH FRÅN JOBBET!!!
westerlind: Hmm, det där var ju väldigt besynnerligt. Själv är jag ju uppväxt intill Nätraån, eller som man av turistiska skäl vill kalla den: Nätraälven, och det är väl mycket möjligt att det kan skymtas någon Nätraå uppe i Knas hemtrakter, men vilka skulle de två andra personerna vara?
Tycker alla som gillar hårdrock/gothmetal ska skaffa sig albumet For My Pain - Fallen ett mycket bra album. Där b.l.a Tuomas Holopainen från Nightwish spelar
Ändå är jag djupt skeptisk till dessa siffror: Kan det verkligen stämma att de två människor som växt upp intill Nätraån helt hamnar utan för er storsnackares nobla sällskap? Hade jag inte kollat först hade jag utan minsta tvekan gissat på en topp 3-placering för båda.
Själv skriver jag bara när jag har något viktigt att säga.
Under användare (uppe till vänster, under SportSnack-rubriken) kan man sortera användarna efter antalet inlägg i fallande ordning. Då får man den lista som Westerlind presenterade. Du kan även sortera på andra spännande saker, samt söka efter användare.