Café

49347 inlägg · 1044 ämnen

AC/DC

« · 1073234 Till forumet

AC/DC
Fan...loggade in på ticnet i morse för att köpa biljetter till konserten men där var man hyfsat rökt. Ingen som har 3 sittplatsbiljetter att sälja till nån av konserterna 20/2 el 22/2?
Kommentera

Sv: AC/DC

mikenomad:
För mig räcker det med en ståplats :)

Kommentera

Per HApps: Det har ordnat sig nu...:-D
Kommentera

mikenomad: Nu verkade det ju som det fixat sig för dig. Annars blir det tydligen en [url=www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article3516827.ab]extrakonsert[/url].
Kommentera

Salle: Läste du verkligen texten på länken?
Kommentera

Frisco: Jo

"Enligt arrangören Live Nation kan det finnas det möjlighet att få tag på biljetter, då bokade biljetter som inte hämtas ut släpps till försäljning igen efter tre dagar."

Kommentera

Ticnet verkar vara luriga på det där. Det står när man köar för biljetter att man för allt i världen inte ska trycka på "Reload" för då åker man ut med hull och hår.

Jag fick tag på den förmodligen sista platsen på hela bygget p åsöndagens konsert, bara för att jag blev less och tryckte på reload ändå. Hade jag gjort det 15min tidigare hade jag förmodligen fått soffplats på scenen.

Så nu sitter jag längst upp längst bak. Nån avdankad ornitolog eller astolog som vill kränga en kikare till vettigt pris?
Kommentera

« · 1073234