Redigerad kommentar
Underbar dag. Eller det kunde ha blivit.
Gratis entré till Liseberg.
Gratis åkpass för samtliga i familjen.
Gratis käk.
Men så deltog jag tydligen i ett ofrivilligt och ej sanktionerat experiment där en illasinnad geting ville se vilken effekt ett getingstick i halsen skulle ge.
Det var fasen i mig en riktig pärs och svullnaden runt halspartiet är på väg ner nu - drygt 10 timmar senare.
Resultat
Förväntad tid vid Liseberg: 8 timmar
Faktisk tid vid Liseberg: 20 minuter
Förväntad antal attraktionsåkningar: Drygt ett tiotal.
Faktiskt antal attraktionsåkningar: 1
Ville bara önska er en riktigt skön semester.. Min börjar nu kl 15 och 4 veckor framåt... Ha så roligt, sola och bada i pina colada..
El Camino del Rey, nu i HD.
www.youtube.com/watch?v=y1Nd1qtk1Go&hd=1Wayne Gresky:
Jag håller med dig. Verkar konstigt om man inte använder vatten.
tillägg. Det var pga att dekoren inte tålde vatten som man inte använde vatten. enligt mig låter det jävligt äckligt om man inte kan använda vatten när man diskar...
Lumber Jack:
Märkligt, jag hörde klart och tydligt att dom sa att man inte använde vatten. Annars är ju det där som du beskriver enligt mig en helt vanlig diskning. morsan sa lik nyss när vi läste detta.. kanske är nåt spec sätt man använder sig avi slottet? Tack ändå för att du tog dig tid och letade :)
mattias - 74: Tydligen är det helt vanlig handdiskning med handtorkning av porslinet. Så här förklaras det på en blogg:
Jag lämnade bröllopet (vilka gifte sig?) bakom mig, och har gett mig ut på excursion - och funnit säsongens första kantareller.
Stora. Och mycket.
Wayne Gresky:
Sitter och kollar på brölloppsfesten från slottet och reagerade på att kommentatorn nämnde att porslinet som brudparet och gästerna äter på inte får diskas i maskin och inte handdiskas utan måste " torrdiskas " jag gogglade på ordet och fick ingen träff. nån som kan förklara vad det är. Min sambo hade inte heller hört det men vi kom fram till att det lät jävligt äckligt.. Våran gissning är att man ångar disken på nåt sätt, rätt eller fel?
Redigerad kommentar
Metal Guru: Jag är iofs riktigt trött, men det där uttalandet får mig att skratta högt.
Redigerad kommentar
För er som gillar Slipknot så kommer här en tråkig nyhet.
Frisco:
Jag kan erkänna att jag gick på det.. Trodde faktikst den där var på riktigt. Hörde själv att det vatr reklam men att själva klippet var riktigt.. Här kommer sanningen :)
Fan nu känner jag mig bortgjord :)
http://www.youtube.com/watch?v=KBPyQntPab8&feature=player_embedded