Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

Allmän skriv vad du vill tråd.

« · 1386737 · » Till forumet


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Stöd en grek - bli fadder idag!
Hjälp Kostas, Dimitrios och Georgiosodupulopululosos att få det fortsatt bra hemma i Grekland, de riskerar nämligen hemskheter som t.ex. - betala skatt - jobba längre om dagarna än 08-15 - inte få sina 14 månadslöner om året - inte få gå i pension vid 50 år ålder med 96% av lönen Ge din gåva redan idag. SMS Souvlaki till 72 500. Sms:et kostar 16 000 kr + ev op.avg
Kommentera




Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Nån fler än jag som tänker Mad Max...? Lite coolt i vilket fall. Men det verkade ju inte hjälpa så mycket ändå.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Per HApps: En riktig hjälte har gått bort. Tråkigt såklart, men han fick ju vara med länge och han höll väl sig frisk sånär på att kroppen sa ifrån, men det gjorde den ju redan för 30 år sen. Detta gör trots allt lite ont, det måste jag nog ändå säga.
Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Salle:

Vägrenen :-D
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
renen: Vi kanske har rätt bra vägar ändå när man tänker efter...


Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Ja vilken personlighet han var, fick diskus att bli massmedial när han häjade som värst. Ricky var kult!
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Tipsar om Seven som börjar nu på KANAL 9.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Ricky Bruch har avlidit 64 år gammal R.I.P
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
MorganaLefaey: Hmmm gick inte med två i samma inlägg eller något. En lite mer seriös kommer här då.

www.youtube.com/watch?v=J5cHW-qx3Xo

Eller seriös och seriös. :)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Får väl skriva i den här tråden då det inte finns någon Mash-up tråd. Undra om man skall skapa en eller om intresset är noll och intet. Man kanske rent av skrämmer bort alla med dessa två fina mash-ups.

www.youtube.com/watch?v=I7bAuzNTIBs

www.youtube.com/watch?v=J5cHW-qx3Xo

Ibland funderar man på om de är genier de som gör dessa eller helt enkelt galen. Hur som haver så får man väl hoppas någon drar lite på smilbandena i alla fall.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Särskilt känd för gemene man var han säkert inte, men filmen är alla gånger värd att komma ihåg!

Förresten, har vi inte en Christer Pettersson look-alike? =)

Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Jag visste att det skulle hända för eller senare! ;-)

Jag ber om ursäkt för hur det blev med bilden. Har ingen koll på hur jag borde ha gjort. Sista gången jag försöker bifoga en bild!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
ante08: Ja det är dags att avskaffa monarkin...
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
De är sköna våra företrädare i makteliten.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
73Sjöbba: Din iPhone när du köper en ny ;)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Tänkte köpa en smartphone till frugan och behöver tips på en bra och prisvärd lur. Själv kör jag med iphone. Kanonlur men lite dyr. =)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Såg delar av filmen G ikväll. Tänk att man tyckte den var småcool en gång i tiden!? Fast Uggla var fortfarande kul.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Per HApps: Ja, det verkar onekligen som att ärendet har hanterats klantigt. Vem vet? Han kanske är skyldig, jag har ingen aning.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
73Sjöbba:
Förödande om han är oskyldig, polisen kan ju ha klantat sig med märkningen av provet, vilket säkert ha hänt förut.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Ola Lindholm talar ut.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Ja, verkligen. Man undrar vad det är som låter.. :)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dream Team:

HAHA vilken härlig bild :)
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

De äktenskapliga förpliktelserna börjar genast =)

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
73Sjöbba: Gott. Trodde faktiskt att han aldrig skulle tas tillfånga men förr eller senare tar allt slut - även för denna vedervärdiga människa.
Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Har suttit och läst Katrin Zytomierskas blogg om Tindras kamp mot cancern. Man funderar onekligen om det finns hopp för mänskligheten.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
När jag ändå är här så droppar jag en god natt-sång och kastar in handduken. Den som missat detta album bör kölhalas.

www.youtube.com/watch?v=ZBYzTH1I1g8
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Var på Clash of nation i lördags, helt klart att rekomendera till nästa år, kominerad Snowboard, skidor och FSX (skoter) föreställning! Med riktigt kända namn, Jon Olsson, Daniel Bodin, Moore, Justin Hoyer etc Blir nog ännu feta nästa år :)



www.youtube.com/watch?v=y4mp7uDqryE&feature=related

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Tråkigt att SVT:s Janne Svanlund har dött väldigt hastigt.
Han var duktig att kommentera hästsport tycker jag.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
En del människor är verkligen ensamma i sina liv.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Stackars Serena Williams...

www.youtube.com/watch?v=YA2kpPB0mAk&feature=aso

Måste hon tjäna pengar på annat än tennis också undras det...
Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Mobbare är inte heller i mina ögon värda någon som helst sympati när sånt här händer. Tvärtom mår man riktigt gott när den här killen ger igen!
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Nu skall jag bli allvarlig och personlig för en stund. När jag ser sådant här blir jag påmind om hur jag själv hade det i mellanstadiet och fram till mitten av 8:an innan det slutade. Jag sökte mig till dom tuffa killarna på skolan sedan upphörde mobbningen. Det var allt ifrån att jag hade tglasögon till att jag blev tvingad att sno godis i affärer om jag ville slippa stryk. Att jag hade tandställning i mellastadiet gjorde inte saken bättre precis. Jag hyllar den här killen och det var bara synd att han inte bröt ryggen på honom.

Fy fan som jag hatar mobbare. När jag tänker tillbaks var det kanske tur att jag sökte mig till mina tuffa vänner annars kanske inte jag hade suttit och skivit här öht. Fanns flera tillfällen som jag funderade om det vart värt att leva. Dåliga betyg, skolkade mådde allmänt dåligt men döljde det ganska ok ändå tycker jag ! På jobbet med barn och ungdomar i Uppsala möter jag sådant här ganska ofta och jag blir lika förbannad vare gång jag ser sådant här eller får höra talas om det.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Wayne Gresky:

Nybörjarkurs i finska

Redigerad kommentar

Kommentera


Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Metal Guru: Huvudsäkring? Jag kör med spik.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.

Poffa:
När det blir vår och varmare ska jag först mäta överallt, och se var felet finns. Se'n ska jag plocka bort alla säkringar, och se om felet kvarstår. Om inte, ska jag plocka tillbaks säkring efter säkring.

Även huvudsäkringarna ska jag undersöka, och skruva ur.
Just nu har jag ställt en husvagn ivägen för det skåpet...

Och yes, jag ska hålla er underrättade.

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Metal Guru: Jag hoppas du återkopplar med vad felet var, när du hittar det.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Olle:
Vafan. Det är ju mitt hus.
Just där har jag 103V i nollan, medan jorden kittlar förrädiskt när man petar på den.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Såg tidigare att det fanns en del händiga snubbar här inne som pratade hus/husbygge. Tänkte bara dela med mig av den här kabeldragningen...


www.youtube.com/watch?v=rqoBRk1VuFw

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Ytterligare en rockstjärna som dött till följd av droger får man väl gissa..

Fan varför skall alla hålla på med sådant här.. Ogilla..
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Mycket intressant läsning, håll till godo!!
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
70 Rodrigues: "ingen vill väl stoppa en äcklig 'tepåse' under läppen" Jo vi riktiga skandinaviska vikingar, finns ju inge flugsvamp att knapra på vintern'!

Näe men allvarligt klappa igen käften och kom in i matchen för fan!

Ännu en anledning att gå ur det där fruktansvärda EU.
Kommentera

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
70 Rodrigues: Om hon bara hade inlett med orden "I'm french" istället för att avsluta med dom, så hade man kunnat avfärdat skatan redan där. Intressant med en politiker som använder ordet "sexigt" i en argumentation över vad som är bra för folkhälsan eller ej.
Kommentera

« · 1386737 · »