Café

49347 inlägg · 1044 ämnen

April skämt 2008

« · 1021606 Till forumet

April skämt 2008
här kan ni samla roliga april skämt ni hittar under dagen.
Kommentera

Sv: April skämt 2008
ajon:

Då lägger jag in en artikel om ejendals arena hämtad från dalademokraten.
Kommentera

Frisco:

VemVarDet?

Lite rolig artikel när dom inte ens kan stava namnet rätt :)
Kommentera

Frisco:
Från tolv lag och 55 matcher till 14 lag och 72 matcher. I en stängd liga efter NHL-modell. Det blir verklighet redan i år - och såväl Leksand som Mora får fribiljett. Se länk .
Kommentera

ajon:

Dock ingen länk, men min lärare berättade om ett april skämt han blev utsatt för, tycker de va rätt klockrent skämt, men han delade inte min mening.

På vägen till skolan ser han att han har fått böter på sin bil, och börjar såklart svära, då han har betalt parkeringen och allt. Börjar redan mutra hur jobbigt de kommer va att ringa och överklaga detta. Men då han tar upp böteslappen, står det bara "april april", tydligen någon mäklarfirma som haft lite tråkigt :)
Kommentera

difzi:

Jag fick samma i morse på min ruta men jag förstpd på en gång att det var ett skämt eftersom jag betalar för min parkeringsplats :-)
Kommentera

Alisandali: Å vad oväntat att just det skämtet skulle komma under dagen.....not.
Jag slog vad med min fru imorse vilken av DT eller DD som skulle vara först med den nyheten.
Kommentera

Stigsson:

Vem vann ???
Kommentera

mattias - 74: Behöver du fråga det :-D
Kommentera

Stigsson:

Ja :-)
Kommentera

Min arbetskollega grundlurade ett gäng 11-åringar idag.

Hon kom in i klassrummet och berättade om en väldigt smittsam fotsjukdom, och det vore bra om alla eleverna kunda ta av sig strumpor, och lägga upp fötterna på bänkarna så skolsköterskan kunde komma och titta. När alla gjort som hon sagt frågade hon:
- Medan vi väntar så undrar jag om någon blivit lurad idag?
- Nej svarade alla elever.
- Ja, jag ser i alla fall fjorton stycken som blivit grundlurade...

Hon skrattade så tårarna rann i 15 minuter... :-)
Kommentera

« · 1021606