Café

49349 inlägg · 1044 ämnen

Bästa gb´n på HS ?

« · 596263 Till forumet

Sv: Bästa gb´n på HS ?
knaskamilla: Underligt att så många gillar sina "egna" gästböcker :)
Kommentera

Helg Ernest: Det är verkligen beundransvärt att du i din vildaste fantasi verkligen tror att folk vill läsa allt humbug som du, orion och mike66 kan prestera efter klockan 24.

Sen att du hela tiden med din analfabetiska förmåga ska såga oss gör det hela lite roligare, då du helt och hållet saknar belägg. Styr upp en TEMO-undersökning och kolla av hur många som verkligen tar dig seriöst.

För övrigt är det jävligt begåvat att håna folk för deras ålder, tifo-killarna ska hålla käften eftersom dom inte är över 40 år och minsann inte var med 1972 och den klassiska Brynäs-matchen.

Tänk om ni nånsin kunde komma med eran kritik direkt till oss, helst IRL, men också via brev.

Förlåt som fan för att jag förmodligen pajade tråden nu, men Helg Ernest fortsätter att provocera.
Kommentera

mok: Tycker faktiskt att deras GB mest liknar Zagreb, rakt av. Det där vinnande konceptet med ödmjukhet o allt, är som bortblåst så här i höststormens spår. Själv gillar jag uppriktigt att hälsa på i Frölundas alltid gemytliga GB. Det finns några till också men det spar vi till reaktionerna på detta visar sig.
Kommentera

För övrigt finns det inget samband mellan det som raderas i GBn och det faktum att det överst på sidan står att det är Supporterklubbens officiella gästbok.

Sen så har jag även svårt att hålla med om att vi raderat så mycket som är riktat mot SK.

Vi klipper många menlösa inlägg, inlägg som vi verkligen vet att folk inte vill läsa.
Kommentera

Knylan: Temo undersökning ?
Ifjol satt ni upp en undersökning i GBn om hur läktargtruppen skulle
ta kritik och råd.
Den var där knappt 1 (ett) dygn, för sedan såg ni vart det barkade.

Gör en temoundersökning på er själv vet jag.

Ni är som Pampers reklamen i tv - Kan själv !

Är det att provicera att säga som det är ?
Kommentera

TIK:are:

I egenskap av moderator ber jag er vänligen att hålla era diskussioner kring moderationen i TIK:s gb just i TIK:s gb, eller via mail till moderatorerna. Det är inget som hör hemma i Caféboken.
Kommentera

Helg Ernest: Du ser dig själv som en budbärare för sanningen, så kul för dig. Det är Du som är sanningen.

Hade du sagt som det var så hade du ju inte provocerat.
Kommentera

knaskamilla: Sant. Helg Ernest: knacka iväg ett brev till mig så får vi se om jag orkar bemöta det.
Kommentera

Knylan: Klicka bara på visa ämne och läs hela tråden.
Kommentera

Knylan: Eh, att håna folk för deras ålder har du väl iofs gjort själv oxå.
Eller har du ändrat dej angående att merparten av oss på läktaren är för gammla? Sen var det väl visst fel kön på många av oss oxå va?;-)

Sorry. Kunde bara inte låta bli...:-D
Kommentera

Metal Guru: man hinner aldrig bli bakfull;)
Kommentera

Har sedan tråden startade funderat och överlagt med mej själv om vilken gb som är bäst. Försökt att se objektivt och inte lägga lagtillhörighet eller egna intressen i vågskålen. Gått in och ut på de olika sidorna, jämfört och vägt kunnande, saklig kritik, provokation och humor mot varandra.
Näää, kunde inte bestämma mej då många gästböcker är väldigt bra.

Vändningen kom nu på morgonen. Har varit utanför HS sedan onsdag eftermiddag och abstinensens bittra kalk har nu gett mej insikt!

Den bästa gästboken är tvivelsutan MoDos med tråden: Apropå ingenting....!

Har verklighen saknat den totalt sanslösa blandningen av floskler & sanningar, tokhumor & torr saklighet, råkapningar & medkänsla och sist men inte minst, glimten i ögat på alla oavsett lagtillhörighet.
Kommentera

HS/Sportsnack härstammar ju från Örnästet som var Timrås tillhåll innan dom kom in i finrummet. Heder att dom släppte in oss dödliga så slipper man vara på "Svenska fans" ;-)

Men vad beror det på egentligen att det är mest är Brynäs, MoDo, Timrå fans inne.

Brynäs vet jag har stängt sitt forum tv, Luleå har ett som knappt lever vad jag vet. Modos lever väl men är väl ingen flrutom Knas som skriver där från dom som tillhör HS eller?

Låt höra era synpunkter samt sanningar enl "Nisse Hult"

Kommentera

65selander:

Det är ganska många som skriver både på HS och åffisjella. Fast de som hänger på HS skriver mindre på åffisjella och av de som hänger på åffisjella är det betydligt fler som bara "tjuvläser" på HS än vad som skriver här.
Kommentera

« · 596263