Café

49275 inlägg · 1044 ämnen

Bästa raggningsrepliken utsedd

453583 · » Till forumet


Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
westerlind: Jasså äre här alla Modoiter håller till! på Tonårssidan(Riktat till Westerlind:-) ) Glöm inte Dansbandsforum på Vemdalsskalet nu i helgen!!!!!
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Lumber Jack: Präciiis
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Plexi: Du menar "utå´min kärring PIP"!
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
westerlind:
Nja då får du nog fråga Jannes morsa Rut
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Plexi:
Tack för att du berättade, jag har alltid undrat hur modoiter kommer till.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Plexi: "TUDOR – räcker mycket längre än vanliga brunstens batterier".
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
westerlind: Den primaten brukar Janne inte släppa till. Men under brunsten kan det ske de mest förunderliga saker
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Plexi: Det förklarar saken, är det inte någon från Östersund som brukar bo hos honom på helgerna?
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
westerlind: Svar ja. Fast Janne föredrar riktiga apor
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Plexi: Aha, me Tarzan you Janne, är det så ni säger i Nipstan?
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Dysso:
Hi! I'm Tarzan, nice to meet you!
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Plexi:

"#1 pickup line of all time: "Hey, does this rag smell like chloroform to you?"
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Japanerna måste bevisligen legat under en stor sten det senaste året för jag är helt säker på att den åfisiellt bästa raggningsrepliken lyder som föjler: "Jag är ett svin och vill böka efter din tryffel"
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me: Ja, vi kommer ju att vinna så imorgon kväll är det trevligt att vara luling igen.

I annat fall är Den Stora Depressionen nära. Fast nu har jag bestämt mig för att "i annat fall" inte finns, eller så finns det bara litegrann.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru: Lysande sammanfattning.

Damnit, jag kan inte sluta garva eftersom jag bara tänker på hur valfri föräldrar öht skulle reagera om Marjasin presenterades som sonens, eller för all del även dotterns, nya partner.

Nattinatti med er.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Ärade församlingsbor...
Med tanke på att det är ännu en vardag imorgon kräver min lekamen några timmars nannande i lopplådan. Förutom det eviga förtjänandet av levebrödet, stundar ett par underbara timmar i Kempehallen..

Väl mött!
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan: Taktiken från en ruggigt primitiv men målinriktad kille blir alltså att inte försöka stöta på någon, för det utesluter alla andra, eller i alla fall slösar energi på möjliga felfokuseringar, eftersom kvinnan redan bestämt sig. Endera kommer hon, eller så kommer någon annan.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me, NuMo och Kickan:
Så om vi summerar kvällens paneldebatt;

*) Karlar kan man lita på, för de vill undantagslöst ha sex. (Det behöver de ingen krog för)
*) Konsumkvitton är ingetn bra raggningsämne, om man inte är ute efter kortväxta landshövdingar. Vilket i så fall genast skulle överraska ens föräldrar.

Vi tackar kvällens deltagare, Kickan till höger, NuMo i mitten, och Miss Me till vänster.
Nästa vecka drar vi ett skynke över själva parningsakten i vår serie om mänskliga relationer. Tack för ikväll från studion i HockeySnackHuset, och välkommen åter.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
NuMo: Men blev det så gick de i vart fall ut med inställningen att det inte skulle göra så mycket om kvällen slutade med sex. Det är samma sak som att de har bestämt sig för att de ska ha sex, bara de hittar någon att ha sex med.

Detta börjar likna någon slags relations- och sexupplysningsspalt.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru: Jag visste väl det.

Damnit, vad ni är primitiva ; )
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan: Det tror jag inte. Det bara blev.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me: Det vet man ju inte i förväg. Man vet att han verkar intressant, men man vet ju inte i det läget exakt hur intressant han är. Det får väl bli vad det blir. Jag har aldrig haft den inställningen att jag letar någon att ha ett seriöst förhållande med. Blir det seriöst så blir det, och om inte så hade man förhoppningsvis kul i alla fall.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Hehehe, vet inte om jag håller med dig. Jag har varit med om en kille som limmat som tusan, samtidigt som hans stackars flickvän satt bredvid.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Nej, vad gäller den här biten finns det nog inga undantag - om jag ska vara riktigt ärligt :0)
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru: Nejdå, det är väl mer hur killar mer generellt fungerar jag pratar om. Sedan finns det ju alltid undantag.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Jag känner bara karlar som går på krogen för att dricka pilsner. Men så kommer jag ju från landet också.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Sant, sant... Men samtidigt så är det ju så att de man nu träffar på krogen kanske inte egentligen är nån man vill åka vidare med. Av de ja varit tillsammans med har jag inte träffat nån av dom på ute på "lokal"..
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
...redan när de valde att gå ut på krogen.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Nu drar du mig över en kam igen.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
NuMo: Jo, det har de visst, för vad vi egentligen pratar om nu är sex, och det har de garanterat bestämt sig för.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me: Man behöver ju inte alltid träffa killarna på krogen. Första gången jag pratade med min sambo var i en kvartersbutik. Han hade precis kommit hem efter en match och stod och pratade med en av ägarna till butiken och jag kom in dit med värsta sketastora väskan efter att ha varit på tjänsteresa (och som vanligt shoppat mer än jag borde). Jag surrade som vanligt lite hockey med butiksägaren och tänkte att killen som också surrade med butikskillen var väldans snygg. Vi pratade i säkert 45 minuter och när jag tänkte gå hem frågade snyggokillen om jag ville ha skjuts hem eftersom jag hade en så stor väska att släpa på och det var jävligt kallt ute. Såklart jag ville! Och på den vägen är det.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan: Killen har i alla fall oftast inte bestämt sig ens efter fullgjort värv.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
oj då. ska visst dra in magen redan i dörren då...
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru: Skit i raggningsreplikerna. De spelar ingen roll i alla fall eftersom tjejen garanterat har bestämt sig en bra stund innan du försöker få med henne hem. Hon har i säkerligen 90 procent av fallen bestämt sig redan när hon först såg dig, eller i vart fall efter att ha pratat med dig en stund men innan det har övergått till ren raggning.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Haha, serru de vet ja redan... ;) Men det kan va tråkigt för en annan att köra samma stuk... :)
Omväxling förnöjer.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Nu drar du mig över en kam.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me: Man måste se till att styra upp dem lite. Vi vet ju att de i grunden är ruggigt primitiva, eller hur? (Att vi är exakt lika primitiva är ju en annan sak).

Jag har aldrig frågat någon om vi ska gå hem (och då talar jag om krogragg). Det behövs inte. Ge honom lite uppmärksamhet bara och gå fram och prata med honom om du ser honom innan han ser dig, men låt honom ta det avgörande steget (ställa frågan). Då tror han att han är jägaren även om han egentligen är bytet, och innerst inne är det så de vill ha det. Sedan är han fast.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me & Kickan:
Sorry tjejer, var bara hypotetisk i mina kombinationer av folk.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru: Jag tror inte att jag riskerar att få reda på något sådant överhuvudtaget i det här läget. Han vet att jag - om jag skulle lyckas sansa mig så pass att jag lyckades avhålla mig från att mörda honom - skulle slänga ut honom med huvudet före utan att ge honom minsta chans att försöka förklara sig. Och just nu verkar han inte alls vilja bli utslängd.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Hörrö du du... Inga stadgade hanar för mig inte... :P :)
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Men Kickan:
Du hade aldrig fått reda på om han gick hem med Miss Me, för här inne kan vi ju hålla saker hemligt - eller hur?
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Vet inte om jag skulle tas me storm av nån som frågar om ja sitter å smular... Men vad vet man... Ska avgöra när stunden är kommen...
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Nu blev det liiiite klarare.
Nejdu, jag har inte prövat kexet. Men den måste ju bara funka. Tycker du inte det?
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan:
Hahaha, det låter bra med en karl som vet sin plats.. ;)
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me: Du gör det jävligt bra om du lyckas hitta en kille som inte säger ja om du frågar "Ska vi gå nu?". Sedan spelar det mindre roll om han är singel, särbo, sambo eller gift. Ja, förutom min sambo dårå - han skulle aldrig våga eftersom jag skulle mörda honom om han gick hem med någon annan : )
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Hahahahaha, nu va de ju repliken ja hade i åtanke... Den me kexet... Men, men.. Extra upplysningar har man väl aldrig tackat nej till... :)
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Hmm.
Om du undrar så är jag fullt funktionell, både på det mentala och kroppsliga planet. Det kan gud intyga, för det är han som drar i alla trådar så att jag rör på mig.
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Ser att de blev lite fri tolkning på den... Har du testat den så att du vet att den fungerar? Så du inte springer runt å tror att du har världens grej på gång åsså kommer du inte ens till farstun..
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Nix, berätta mera? Hålla måttet?
Kommentera

Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
menar du att du har ett liv?
nu börjar vi på att prata teologi på allvar!
Kommentera

453583 · »