Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

En skön Fredag em!

« · 409765 Till forumet


En skön Fredag em!
Jag har en fråga sitter just nu och trycker lite öl och glor på Bocxningen från OS blandat med Dambasketen.


Samtidigt på datorn så glor jag på videon från Trance Energy i Holland 2002, det jag undrar är det någon som har varit på dessa gigantiska event?

Musiken är helt skön när man vill ladda upp iaf.
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
65Selander:

Laddar du redan upp inför SCA Cupen?
Då kommer du att vara rejält snygg nästa helg...

Välkommen till Gärdehov och laget i stan!
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
Mats Edström: Har legat i träningsläger nu sedan Vojens, förra helgen så var det intevallträning under Mästarcupen och denna helg så blir lätt strtetching för att sedan toppa upp det till nästa fredag!

Vi blir väl en ca 13 som reser organiserat från Gävles Supporterklubb. Vi kommer att på Scandic/Gärdet. Nära och bra till hallen!
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
65Selander:

Du vet väl att även vi dopingtestar alla deltagare? Ingen kommer in med mindre än 1 promille i blodet...Fast i ditt fall verkar det inte vara några problem.
Det enda undantag som görs är för chaufförer men dom motar vi in i puben direkt efter parkering av fordon.
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
65Selander: Du hade ju kunnat komma på ett träningsläger i Göteborg oxå, men jag antar att det hade blivit för hårt för dig ;)
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
slashpuppie:
tänk på att han börjar bli till åren, han skall ju orka en hel säsong också ;-)
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
Kalle K: jo, det är klart. Får la ge honom lite ledigt ibland dårå... :)
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
Kan ju säga till både Slash och Kalle K att min dagsform behöver ni inte tvivla på!

Edström: Skall bli kul och se om ni kissekatter kan umgås med Tallnäsborna ;-)
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
65Selander:

Att kunna och vilja är två vitt skilda saker...
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
Mats Edström: Det var det jag misstänkte ;-)

Men ni kan ju umgås med oss Brynäsare och Moringar!

Skall ivilket fall bli kul att få träffa från SpS iaf oavsett hudförg och tröjfärg.

Oj nu låter man som Goa Gubbar, synd bara att ingen gillar dom ;-)
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
65Selander:

Personligen har jag inga problem med någon typ av supporter förrutom de av rent hatiskt ursprung.
Bor ju som många vet också i den av mina vänner onämnbara kommunen strax norr om Sundsvall. Förhoppningsvis retar det fler tikare än sundsvallare.

Över en öl eller sju kan jag bli vän med de flesta. Om vi sedan enas på lördag kväll i puben och gör gemensam sak mot de finska lejonen, då blir jag riktigt nöjd.
Kommentera

Sv: En skön Fredag em!
65Selander: GG gillar sej själva rätt bra :)
Kommentera

« · 409765