Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Gamla Minnen!!

« · 509337 Till forumet

Sv: Gamla Minnen!!
Jag kommer ihåg när Europe var på ladan och spelade. Jag stog och tittade genom en liten kabellucka på långsidan och faktiskt såg jag mina idoler genom den. Då kunde man skryta på skolan efter det.
Kommentera

Jag var med föräldrarna på Tostared sommarland för en massa (typ 20) år sedan. Där satt det lappar om att legendaren Gunnar Gren skulle berätta gamla minnen från sin karriär. Vi gick dit, fick lite minnen berättade för oss och fick sedan förmånen att lira lite med den gamle legenden. Så jag har faktiskt lyckats med att tunnla Gunnar Gren.
Kommentera

mangan: Antar att min bild var svår att hitta så vi gör det lite enklare. Vi säger att jag vill ha en bild på Carnbäck i Anaheim-tröja istället.
Kommentera

mangan: Inte nog med att du är i fel tråd du erkänner även "förlust" i bildfrågan. AjAjAj!!! 
Kommentera

friskan:
Du är klart 1-a...Jimi Hendrix...wow.

Jag såg Jokkmoks Jocke (eller Motjucksjocke som vissa kallar honom) på Tjärnkväll i Vivstavarvstjärn.
Kommentera

Salle: Jag drar mig undan och skäms.
Kommentera

Ragnar:
Den som lärde frugan att åka skridskor var Lillstrimma, uppe på planen på vivstaskola. Det skedde under några lördasförmiddagar 1969 eller 1970.
Kommentera

« · 509337