Café

49251 inlägg · 1044 ämnen

Helylle-Svennis

« · 403421 Till forumet


Helylle-Svennis
Det förefaller som om Sven Göran Eriksson pippat i det blå skåpet, eller nåt. Personligen har jag svårt att se hur han sk ta sig ur det här. Svennis som, i mina ögon alltid varit helylle framstår nu som värsta vänsterprasslaren.

En intressant fråga, som aldrig lär bli besvarad, är hur engelsk press hade gjort om Svennis vunnit EM-guld i Portugal.
Det känns som att engelska medier aldrig gillat att en svensk leder deras landslag.

Nästa destination för Svennis - Svenska damlandslaget? Njae... han har troligtvis för svårt att hålla händerna borta.
Kommentera

Sv: Helylle-Svennis
250kg kärlek: Haha. Exakt. Håll honom borta från den svenska damlandslaget.

Ok. Det är en sak att befinna sig i ett förhållande som är dött eller vad man nu ska kalla det men när man har ett riktigt högprofil jobb där varje rörelse man gör dokumenteras med extrem noggranhet av den nitiska engelska sport(?)journalistkåren måste man bete sig därefter också.

Han kommer med största säkerhet avgå inom väldigt kort skulle jag tro - givetvis med ett gigantiskt fallskärmsavtal. Svennis är en extremt bra tränare men är (A) kvinnotokig och (B) girig. Det kommer kosta det engelska fotbollsförbundet om man väljer att kicka honom.
Kommentera

Sv: Helylle-Svennis
Jag förstår inte - vad ser kvinnorna i honom? De kan ju inte vara ute efter annat än pengar...
Kommentera

Sv: Helylle-Svennis
250kg kärlek: Frågan är hur många Svennis skulle få chansen att fingra på i Svenska damlandslaget?
Kommentera

Sv: Helylle-Svennis
knaskamilla: Ang Svennis och brudarna så är det väl som dig och "Snygg Janne" Kärlek!

Förresten om ni ser Olle vimsa omkring var vänlig och ruternera honom eftersom ES börjar snart...
Kommentera

Sv: Helylle-Svennis
250kg kärlek:

Engelska medier har aldrig gillat någonting. Skulle dom, mot förmodan, göra det vore det konkurs omedelbums.
Kommentera

Sv: Helylle-Svennis
Frisco skrev: "Frågan är hur många Svennis skulle få chansen att fingra på i Svenska damlandslaget?"

Förmodligen bara en, don't mess around with Kicki Bengtsson. Han skulle gå till historien som "Korsordstränaren". In lodrät, ut vågrät och då är det inte avancerad sex det handlar om :-)
Kommentera

« · 403421