Verkar som om tråden sakta håller på att sjunka. Ber omursäkt för att jag rörde till det med frågeform iönskningen, ska inte upprepas.
Eftersom det inte händer nåt just nu så tar jag chansen och önskar mej en Fordson Major Diesel, årsmodell 1956. Har själv haft en sådan och den fungerar faktiskt fortfarande alldeles utmärkt.
Jag vill se en bild på den forne Vasalundsdödaren Jönsson som med sitt 6-0 mål för Hammarby mot Karlstad sänkte Vasalund som klubb för alltid. Året var 1989.
Härmed föreslår jag en ny regel till denna tråd. Det skall INTE vara i form av en gåta eller så vidare. En enkel, rak efterfrågan och gärna med lite roliga inslag. Allt för att få ett bättre flyt i tråden.
Jag skulle vilja se en bild på den gamle Timråspelaren som nu är musiker och spelade på kryssningen "Gays on Waves" 2002 och som framförde låten "I was blind"
Jag vill se en bild på en man. Han är amerikan men har sina rötter i Stöde. Lever och bor följdaktligen i USA. Han har jobbat med Quincy Jones sedan 1958. Dessutom är han mannen bakom Michael Jacksons sound.
Själv vill jag se en bild från en tunnelbanevagn model C5 (naturligtvis från insidan).