mangan: Visst duger den men nu blev det besvärligt med nästa bildönskning. Här är bilden på hela familjen Barbapapa som julgranskulorwww.inreda.com/nyhetsbrev/Julkulor.jpg Jag säger då det att du inte vill önska. SÅ VARSÅGOD NU FÅR VEM SOM HELST ÖNSKA!!!
Bafucin: Innovativt, men inte vad jag tänkt mig. Dock måste jag godkänna det, med tanke på vad jag nyss hävdat.Men tyvärr får vi se detta som en vinst 'utom tävlan', då denna tråd redan fortsatt åt annat håll.
Frisco (och andra): Då är vi överens om att först inlämnade lösning på givent specifikation är lika med rätt svar - oavsett vad frågeställaren tänkt sig..? Eller?
Frisco: Ja, strunta i protesterna. Det är helt rätt sätt att lösa problemet. Ned med huvudet i sanden och fortsätt med strutseriet.
Eftersom tävlingen har fortsatt några generationer till tycker jag att det är rätt att fortsätta i detta fall - men hur gör vi i framtiden? Varför har efterfrågaren ibland rätt att ha veto mot vad som visas? Om man nu frågar efter en röd hummer, och någon hittar en finurlig vinkel på det problemet, och faktiskt visar en röd hummer - varför skulle det då vara fel?
Jag gör som jag brukar i detta fall; jag vill se Julia's Dream.
Myggan: Ja, jag gör väl det då. Hmm.. i brist på humor (?) vill jag se en bild på en person som garanterat är humoristisk. Han/hon får gärna visa detta på bilden också.
Jag säger då det att du inte vill önska.
SÅ VARSÅGOD NU FÅR VEM SOM HELST ÖNSKA!!!