Mats Edström:
[bild]www.aftonbladet.se/kultur/0401/08/KULTUR-08s04-asanisse-10.jpg[/bild]
En Coca-Cola-originalflaska är nästa på listan.
Frisco: Inte som man tänker sig en Trabi men ändå...
[url=pascalpierart.free.fr/photos/script/albums/userpics/10001/normal_TUNING%20Trabant%20601%20Combi.JPG]Trabant Kombi[/url]
Salle:
[url=www.grrgh.com/007/bilder/filmer/drno/walter1.jpg]Pickadoll[/url]
Jag vill se Anja på en bild som är tagen i Vemdalen
Salle: Det börjar bli svårare att hitta på nya önskningar än att hitta bilden...
Jag vill se en bild från nollpunkten på US Highway 1 (skyltbevis i bilden)
Bättre att förekomma än att förekommas. Och dessutom vill jag inte ens komma i närheten av några armhävningar så...
[bild]pages.prodigy.net/bote/signs/images/us1mile0_2.jpg[/bild]
Får jag önska igen nu? Om så så vill jag se betongklumpen som finns vid kontinentala USA:s sydligaste punkt (som faktiskt är på en ö).
Frisco: Visste väl att det fanns en hake...Åsså gick jag och hämtade en kopp kaffe, åsså var man helt plötsligt tvåa.
Facit: Lämna aldrig Café obevakat!
NuMo: Go for it!
mangan: Så du menar att du såg de dryga 14 milen till Kuba när du stod där. Då är du riktigt lång... s=3,6*kvadratroten på h är en tumregel för hur långt man kan se. s=avstånd till horisonten i km och h är (ögon)höjden över vattenytan i m. Då innebär det att du är ca 1600 m hög...
mangan: Nog för att jänkarna är duktiga på teknik men dom har inga kikare som kan se bortom jordens krökning. Om vi antar att dessa kikare stod 10m över vattennivån så ser du 11294.38m dvs 11.3km och Kuba ligger 80miles (=144km) bort. Så även om Kuba är kuperat så såg du inte Kuba.
Kolla länken nedan om du inte tror mig.
mangan: Vill inte gnugga salt i såren men jag hittade en annan kul länk. Om vi fortsätter tanken på att kikaren i Key West var 10m över havet så kan du faktiskt se en eventuell del av Kuba som vid kusten är över 1381m.
Hela huvudsidan innehåller en massa rolig grejor.[url=hem.ektv.nu/~ekt000851/snuttar.html]Program till nytta och nöje[/url]
NuMo: Tackar, tackar, kan väl passa på att skicka med dagens Janne Simons lookalike.
Hmm, då vill jag se en bild på den där rosa uppblåsbara grisen som Pink Floyd använde sig av.
NuMo: Fast det är väl den här som du menar, i sådana fall är jag nog snäll och ger dig rätt.
Frisco: Jag fick sparken igår...från datorn. Det var plastdottern i huset som inte hade varit kontakt med omvärlden (läs: MSN, Runescape, mail och annat som kunnat rubbat världsordningen) på åtminstone 2 timmar.
Jag försökte med att säga att datorn är faktiskt MIN men hon bara fnös och sa; Gå och lägg dej, gubbjävel! Varför skaffar man sambo med prefab???
Därav blev det ingen önskning igår...
Tycho: Wrestlaren heter Asbjørn Riis.
Jag vill se Åsa-Nisse...om jag får godkänt förstås.