Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Metallica

« · 727850 Till forumet

Sv: Metallica
Deas:

När släpps den ?? har du nåt smakprov du kan skicka * host *
Kommentera

Låten känns lite väl lång och ibland bara seg. De skulle gjort en kortare låt baserad på de coola partierna.
Kommentera

Deas: Det där sammanfattar stora delar av deras kariär.
Kommentera

MIK 7-1: Haha, lite sant :) Men ändå inte, bara på And Justice och St Anger tycker jag. Långkörare från andra album håller hela vägen tycker jag.

På nya låten känns det dock som en pricksäker sammanfattning, även om den börjat växa för mig nu :)

Lustigt dock hur många tycker som du och ändå klagar över Black och att de då sålde ut sig med mera lättsmälta låtar.
Kommentera

Deas:) Jag är ett Metallica-fan eller var,
slutade lyssna på dem efter Black-Album.

Har inte hört nya låten, men nog har de sålt sig allt.
Några intressanta frågor är:
Vilket är Metallicas sound?
Vilken musikstil har de, thrash?
Behöver de en cover för att spelas på radion nu för tiden?

Hör till dem som tycker att Metallica var bättre förr.
Men svartaplattan har växt med åren.
Kommentera

MIK 7-1: Det här ska, vad jag förstår, vara den nya Metallica-låten som det surrades om.
Kommentera

Paddan: Stämmer bra. Efter några dagar i mp3spelaren har den växt litegran, fast mitt huvudsakliga intryck är detsamma som första gången. Några riktigt coola partier, men för lång och ojämn.

MIK 7-1: Jag gillar både gammla och nya Metallica. Mer gammla såklart och Load ReLoad är ju, även om de är bra, tråkiga för att vara gjorda av just Metallica.

St Anger gillar jag skarpt dock.
Kommentera

Det kan vara farligt att lyssna på Metallica , se länk .
Kommentera

Alisandali:

En sann metalälskare drar sig inte för nånting ! Tur han klarade sig !
Kommentera

Ikväll smäller det på Stadion i Stockholm.

Lars Ulrich, James Hetfield, Kirk Hammet samt Robert Trujillo intar scenen vid si så där kl 2030 - 21 tiden.

Kompisen såg dom i London och jag har sett låtlistan men jag tänker inte avslöja nånting =)

Metal UpYour A**
Kommentera

mattias - 74: Det har jag också och det var inte utan att man blev lite sugen. Den påminner faktiskt om den de hade förra gången Metallica och Trujillo stod på scenen på Stadion. Den gången var de dock inte i samma band.
Kommentera

Lumber Jack:

Trujillo har verkligen en säregen stil på scenen , påminner om en viss Angus Young med sin energi på scenen
Kommentera

« · 727850