Café

49348 inlägg · 1044 ämnen

Missa inte

« · 372222 Till forumet

Sv: Missa inte
Portello:

Nej, du är bara en norrbottning som saknar kanaler som inte täcks av TV-licensen ;)
Kommentera

scim: Ja just det.Kan ju meddela att jag har alla kanalerna där de uppräknade programen går.Så där fick du ;P

För er som inte vet vad Starzinger är så skickar jag med en länk denna gången.
Kommentera

Frasse: Nej, men med hundringarna och tusingarna skulle han (jag) kunna leva rätt gott. Kommer du inte ihåg någonting?! ;-)
Kommentera

Portello: Har själv svårt för dessa Japanska serier, tacka vet jag Professor Balthazar han är en riktig problemlösare han!
Kommentera

Portello:

Rackarns, jag som trodde jag listat ut det hela, nåja det finns ju bättre saker att göra än att se på TV också, som att sitta och vara nostalgisk över saker som sedan länge är försvunnet ;)
Kommentera

Portello: I sådana fall är vi två och det börjar därmed bli statistiskt säkerställt.

Oh ja, Kakmonstret är och förblir en hjälte, likaså Animal i The Muppet show.
Kommentera

Gone:
Nog minns jag alltid och inte handlade det så värst mycket om sedlar i större valörer utan just om tior.
Även om jag vet att han också lyckades fiska upp en och annan "stor" sedel också .
Hade även jag gärna bytt byxor med den ynglingen :)
Kommentera

Frasse: Var det inte så att det började med tior för att sen eskalera och bli större och större valörer. Till slut var det bara tusenlappar. Jag har däremot glömt om det var jeans eller manchester. Har för mig att det var ett par bruna manchester.
Kommentera

Gone:
Mycket riktigt så handlade det om ett par bruna byxor även om undertecknad inte kan minnas om det var just ett par manchester (troligtvis) eller av annan typ.
Kommentera

Gone: Jag kommer faen inte ihåg för det var så längesen. Kan det ha varit Knubbe? I alla fall så skulle han ju alltid hem till Benny för att spela saxofon.

Apropå pojken med guldbyxorna så hade han säkert ett par bruna gabardinbrallor. Exakt likadana som jag brukar sitta i hörnsoffan med frugan och gulligulla och hålla handen på lördagskvällarna.
Kommentera

Så här ska det för i satana vara skrivet juh:

"Exakt ett par likadana som jag brukar kränga på mig när jag sitter i hörnsoffan med frugan och gulligullar och håller handen på lördagskvällarna."
Kommentera

mike66:
Du har ju för f-n overallen på dej dygnet runt, din gris ;-)
Skulle va kul och se dej i gabardin :-)

Hörnsoffan är den bästa.
Kommentera

Chief:

För att inte tala om professors drövels hemlighet :)
Kommentera

mike66: Exakt var sitter frugans "lördagskvällar" där du håller handen??
Kommentera

qp: Jag håller alltid exakt reda på var jag håller händerna på lördagskvällarna. Ena handen på "musen" och den andra innanför brallan.

Al Bundy - for president.
Kommentera

« · 372222