Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Nintendo Eftersöks!

« · 640460 Till forumet

Nintendo Eftersöks!
Nån som känner till om någon har ett Nintendo 8 Bitars till salu?

Spelet Zelda skall finnas med annars är det ointressant.....

har kollat på blocket och diverse säljannonser men tycker de flesta har ockerpriser.

Borde fan inte vara svårt...

// Mattias!
Kommentera

Sv: Nintendo Eftersöks!
mattias - 74: Det finns många till salu på Tradera. Bara att bjuda...
Kommentera

mattias - 74: Vad tycker du e dyrt då?
Kommentera

mattias - 74: Ungefär lika svårt som för LIF att undvika KS :-)
Kommentera

mok:

svår fråga faktikst.. ingen aning vad det är värt men defenitivt inte några 2 - 3000 kronor som vissa skall ha för typ bara enheten och fjjärrkontrollerna..
Kommentera

70 Rodrigues:

Haha Vi tar er med oss :-)
Kommentera

mattias - 74: Jag är rädd för det!!!!
Kommentera

mattias - 74: Självklart sitter man på ett Nintendo 8-bitars, eller min sambo gör det, om rätt ska vara rätt. NES (Nintendo Entertainment System) som det egentligen heter. Spelen är ju helt fantastiska. Zelda tycker jag suger för egen del, men spel som Mega Man 1, 2, och 3, Adventure island, Super Mario 1, 2 och 3 samt Faxanadu är favoriterna för egen del. Till salu? Nope, inte en chans!
Kommentera

Dream Team:

Som sagt.. Inget zelda... Inget köp :P
Kommentera

mattias - 74: Folk är villiga att pynta 2-3000 så då säljer folk för 2-3000...
Kommentera

mattias - 74: Jag skulle dyka in på nån pantbank, loppis eller nån fyndet-butik som köper in begagnat. Såg en NES 8bit på en loppis utanför Stockholm ifjol för 500:- och då var det en hel bunt med lir med. Men inget Zelda för då hade jag köpt den.
Kommentera

mattias - 74:
För något år sedan var jag på gång att plocka fram mitt NES och nostalgispela lite, men när åkte förbi föräldrarna för att hämta det kom det fram att farsan slängt bort det.
Motiverade sig med att det bara sammlade damm och ingen använde det,
han var blev rätt snopen när jag berättade hur mycket pengar man kunde få vid försäljning av dessa 8-bits NES.
Lite surt var det allt 10-15 spel och enheten fanns i dess orginalforpackning, i princip oanvänd spelade det nog mellan 92-96 eller något sen hamnade det i någon garderob tills farsan slängde det.
Zelda 1 2 Super Mario 1 2 3 Metriod Kid Icarus etc samtliga spel som tillhörde dom populärare.
Kommentera

Dream Team: Men hallå, du har ju glömt höjdarspel som IceClimber, Ballonfight och Tetris=)
Kommentera

« · 640460