Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

Nu var det avgjort...

« · 413742 · » Till forumet


Nu var det avgjort...
....vem som är Sveriges sexigaste man.

Trots att jag tycker det är urfåniga "tävlingar" så kan jag inte låta bli att läsa om det.
Kan jag skylla på att jag är sjuk? Nähä, det gick inte....

Nåja, den som blev vald som etta var någon som heter Dennis Lyxzén från Umeå, karln är ju inte snygg för fem öre iallafall inte enligt mig.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Du glömde visst länken... ;) Annars kan jag meddela att snyggast, vackrast och sexigast i Sverige är Martin Stenmarck. Utan konkurrens.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
Men, men, men vad i hela världen, jag som trodde jag var ensam om Martin Stenmarck, han är ju skitsnygg, han kom inte ens med på tio i topp listan, måste vara något fel på den däringa juryn. Vi kanske skall anmäla oss nästa år......

Länkar hit och länkar dit, det är inte min grej liksom men här är den (om jag nu gör rätt vill säga)

www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,530409,00.html
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes & knaskamilla: Apropå alla omröstningar här på SpS dårå. Jag tycker att vi ska ha en omröstning på SpS om den sexigaste och mest manliga karlakarlen här...

Jag tror nämligen att jag bör ha en god chans till en topplacering...UI och för sig så tror jag nog inte att jag har någon chans mot Åke, men man kan ju i alla fall vara med...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
du lär vara chanslös även mot mig, alla röster börjar strömma in på min mail redan nu, tills omröstningen kan starta på riktigt på SpS.
En vecka kvar sedan skall golfklubborna luftas i Italien, faan vilken manlig sport.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
Hahaha, ja det kanske skulle vara något. Skulle bli spännande att se den listan.
Du, topplacering, nja....
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes: Ni kvinnor måste förstå det här bättre än oss män...

En attraktiv karl är en karl som tjänar pengar. Som är framgångsrik, som har ett spännande jobb, som har en bil eller kanske två, som kan backa med släp, som bygger ett sommarhus åt familjen, som vet hur man byter vinterdäck mot sommardäck och som kan byta ut kostymen mot Fristadskläder på helgerna och fixa träpanelen på villan snabbare än man hinner säga Martin Timell...

Jag är en riktig sexig och snygg man jag...!
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
Men nu är det ju som så att jag själv är en mycket framgångsrik person med mycket pengar, bil, sommarhus. Dessutom kan jag byta däck och olja på bilen.

Fast det klart, man tackar ju inte nej till en sexig och snygg karl som dessutom kan fixa till sommarhuset.......
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Ensam om Stenmarck? Aldrig! Då har du inte varit på Rhapsody in rock och sett och hört alla tjejer/flickor/kvinnor/tanter i publiken när han dykt upp på scenen... ;) Min fars kommentar om Stenmarck: "vad är det för speciellt med den där, då?".

Det var en kass lista de hade fått till, förresten. Fixar du in oss i juryn, eller vad säger du?
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
När Dragan läst denna tråden kan jag lova att det kommer en omröstning om den snyggaste mannen på SpS...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
Klart jag har varit på Rhapsody in Rock vid ett flertal tillfällen, men du vet när han kommer ut på scenen så är det bara mig han ser och sjunger till......

Stenmarck var i Trollhättan i somras ihop med LaGaylia Fraizer, då var man ju liksom tvungen att åka dit och jag ångrar mig inte en skund, så attans bra det var.
Och då konstaterade jag samtidigt att det var ju inte enbart till mig han sjöng, sicken besvikelse alltså....

Japp, jag får nog försöka att ta kontakt med juryn, för det är en katastrof lista enligt mig.
Men när vi nu väl kommer in i juryn så får vi försöka ta med någon hockeygrabb och nån av grabbarna på SpS, så de inte blir alltför sura eller?!
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
slashpuppie:
Frågan är hur många fler alternativ vi får än han själv.........
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes: Nä, det är en annan femma....
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Hmm..frågan är väll om Herr Stenmarck uppskattar damerna, han ryktas väll som alla andra manliga musikal artister att tycka om att leka med grabbarna ;-)
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Kalle K: Äh din fjolla...Jag ska snart köra igång en kurs för hur en riktig karl ska vara:

Program för kursen:

MÅNDAG:
12.00-13.00 Samling. Vi tar en bärs, vilar lite på sofflocket och bläddrar i Playboy, Penthouse och Hustler.

13.00-15.00 INLEDNINGSDISKUSSIONER
..Kan vi vända på kalsingarna mer än fyra gånger?
..Hur skall vi få bort fruntimmerna från trafiken?

15.00-17.00 Vi kollar igenom några gamla videoinspelningar från Tipsextra...
17.00- Kamratafton med grogg och p-rulle...

TISDAG:
10.00 Sovmorgon
10.00-12.00 DISKUSSIONER
..Vilken deodorant döljer svettlukten bäst?
..Så tvingar man frugan att vara hemma med ungarna!
..Hur man övertalar frugan att kamratafton med grogg och p-rulle är nödvändigt.
..Kvinnlig rösträtt? Bara i kyrkofullmäktigevalet. Eller inte alls?

12.00-13.00 LUNCH: Råbiff och en stor stark...

13.00-17.00 Lumparminnen...

17.00-18.00 Raggningstips...

18.00-19.00 Bastu...

19.30-20.00 Middag på Sibylla...

20.00- Vi raggar fruntimmer på Harry's...

ONSDAG:

10.00 Sovmorgon. Släng ut ev övernattande höns...

10.00-10.20 Kaffekask...

10.20-1200 FRAMTIDSFRÅGOR
..Hur startar vi fler herrklubbar...?
..Hur förbättrar vi kontaktombudsverksamheten på våra systembolag...?

12.00-12.30 LUNCH. Stångkorv och en stor bärs...

13.00 Vi åker hem till frugan och visar var skåpet skall stå...


Syftet med kursen är att ge en fingervisning om hur vi grabbar skall ta igen den mark som vi senaste åren förlorat gentemot kärringarna...

Syftet är också att utveckla de bästa "grabbsidorna" bland förbundets manliga medlemmar...

Med kursen vill jag också stärka de manliga medlemmarnas självförtroende genom att ge kunskaper i hur man visar var skåpet skall stå...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Kalle K:
Stenmarck är sambo med, nu skall vi se vad hon heter, hon som Anropade försvunnen i Melodifestivalen för några år sedan, Hanna någonting tror jag.
Har dessutom läst mig till i skvallertidningarna att de har fått barn.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:
det var som tusan,,fast det sket sig ändå när han var sambo va?
:-D
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
Å tusan,,ja för mig är det lugnt, jag kan det där..
Men Bjud in alla Brynäsare jag träffade under SCA cupen, dom var små fjollor allihopa ;-P
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:

Hur anmäler man sig?
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Hanna Hedlund. Ungen är visst jättesöt (så klart). Undrar förresten om de inte är gifta?

PS. Lördag, TV4, 20.00.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Poffa: Du är på redan..Det krävs ingen anmälan för att bli en riktig karl...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
Det där var ett rejält kursprogram, du kan nog få ihop ett bra gäng med anmälningar.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Kalle K:
Vaddå sket sig, man har iallafall chansen, jag skall bara bräda Hanna och så knaskamilla så är saken biff......
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:

Kan du inte fixa en kurs i hur man står ut med kvinnor som bara diskuterar bantning, kläder, smink och hår också?
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Tss. Mig brädar du aldrig! Jag har faktiskt blivit utsedd till "snyggaste MoDosupporter", utan konkurrens... ;) (Dessutom har jag suktat efter Martin läääänge.)
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
Ja, så var det, Hanna Hedlund.
Gifta, nja tror inte det, då borde de ha stått i skvallerpressen och den läser jag varje gång jag klipper mig.

Klart man inte missar lördagskvällen, synd att det går i fyran, tycker inte om reklam.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes: Jorå nog är det planerat in i minsta detalj alltid...

Men innan kursen drar igång så måste jag ner i tvättstugan och plocka ur tvättmaskinen för att sedan hänga ut den på klädstrecket...

Sedan så ska disken plockas ur diskmaskinen och sedan så kan vi äntligen komma igång...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Jag hoppas att de släpper en DVD sen. Mailade någon Wells-snubbe i somras, och då hade de inte ens bestämt om de skulle filma något överhuvudtaget av sommarens konserter. Gissa om jag blev glatt överraskad när jag såg trailern på TV4! Hoppas bara att de visar Martin när han sjunger "I don't like mondays".
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
Shit, snyggaste MoDosupporter kan jag ju inte stoltsera med, men jag har varit vald lucia (visserligen bara en gång) och så har jag varit med i tv flera gånger, duger det?
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:

Håller klädstrecket verkligen för en hel tvättmaskin?
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
Glömde lokalradion.....
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla: Men jag är ju man så inte vet väl jag om det håller ihop eller ej...Frugan sa bara åt mig att hänga upp tvättmaskinen idag så då tänker jag väl testa i alla fall...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Hmm. Tja, lucia har jag iofs aldrig varit (men jag är inte bitter för att vi fick en ny föreningsmedlem precis det år jag var den enda kvar som inte hade varit lucia än i vår juniorgrupp!). TV har jag också varit med i. Och så har jag svarat på stendumma frågor som Christer Jonasson ställde under en hockeymatch, vilket alltså var i lokalradion. Dessutom har jag varit med i Tidningen Hockey. Ha!
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:

Akta ryggen, bara, när du hänger upp maskinen.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla: Jag var tärna i vintras..Vi hade luciatåg inne på hockeyrinken jag och mina manliga män i veteranlaget..Lite sur är jag nog för jag inte fick vara Lucia trots min blonda läggning...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
Jag tycker mig ana lite bitterhet trots allt över den missade luciaplatsen.
Jag har visserligen inte varit med i Tidningen Hockey men däremot i andra tidningar, dels lokalblaskan och dels i släktforskningstidningar.

Har Ni stendumma frågor i Er lokalradio också, samma här. Men tack vare såna frågor så har man ju vunnit en hel del också, kommer ihåg den gången Frölunda vann SM-guldet då fick jag programledarna att tjoa och sjunga Frölunda och dessutom så spelade de Frölunda låten dagen efter till min ära......Skall väl tilläggas att jag vann två supebiljetter till Kajskjul 8 i Göteborg, de var visst värde nästan 700 kr per person.

Nu var det mycket svammel från min sida......

Jag har dansat i TV4 med han den där hemska Peter Sipens eller vad han nu heter.....sicken eländig människa.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes: Här skickar jag med en länk som bevis på mitt luciafirande 2003...

www.nolbyhockey.nu/veteranerna/idolbilder/lucia_2003.jpg
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Jag mindes helt fel - jag var stjärtgosse och inte tärna...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
Så söta Ni är.
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes:

Själv bestämde jag mig för att låta bli att bjuda upp den där hemska Peter Siepens när jag hade chansen. Han är nog inget vidare bra på att dansa, va?

Här är ett exempel på stendum fråga ställd av Christer Jonasson:
"Men alltså, när ni står här och skriker...händer det inte då att folk TITTAR på er?"

Här är ett exempel på stendum fråga ställd av journalist från Tidningen Hockey:
"Vilken spelare är snyggast i Elitserien?"

Jag är inte bitter...

Bert: Vad söt du var! Vilken karlakarl!
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes: Jo ett såndäringa tungt luciatåg har nog aldrig förr beskådas på Lötas vita isvidder...Lucian, "Tamara Press" väger bara själv runt 125 kg, själv är jag en lättviktare i sammanhanget med kisar som Håckla och pojkan...

Den andre från vänster är Håckla the fat bastard - rätt söt tärna måste jag säga...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
knaskamilla:
När TV4 filmar för fullt då är det bara att le och se glad ut, fast jag hade sån tur att dansen med Peter inte kom med utan närbilden på mig var när jag dansade med en annan som verkligen kunde dansa.

Men visst är det bra med stendumma frågor, då behöver man inte skämmas när man kommer med stendumma svar, himla bra...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
Sötast av de alla är nog du ändå...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
gud: Din lilla pussgurka där - tack...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Bert Callaway:
efter min slimning av min späda griskropp så är
jag nere i stadiga 105 kilogram..så jag börjar bli liten nu..

Hur gick det med golfen i sur Jämtland?? Kändes det som
om att du var i Italien???
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
gud: Du ska få en inbjudan till årets luciatåg. 105 kg platsar alltid i decitonklubben...

Golfen börjar vara ute nu - nu är det hockey som gäller igen. Därav mina hockeyrelaterade inlägg och bilder...
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes: Jag har varit förstanyhet på TV 4-nyheterna en gång för ca fem år sedan. Sedan är jag ju helt ofrivilligt med i TV då och då när fotografeländena som besöker jobbet då och då inte fattar att man menar allvar när man FÖRBJUDER dem att filma in i salen. Jag hatar journalister. Tvi!
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Sannes. Förrexten var jag på löpet i en av E-tunas lokaltidningar en gång. Höll fan på att dö när jag gick förbi kiosken i hörnet av Fristadstorget och upptäckte det. Ok om de gör en intervju, men måste de tapetsera stan med mig?
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Kickan:
Jaha, där kom du och gled förbi både mig och knaskamilla.........

Med ditt jobb så antar jag att man får räkna med att bli filmad då och då. Sen om det är en merit att vara med i TV4 eller ej, det vet jag inte.....
Kommentera

Sv: Nu var det avgjort...
Kickan:
De tyckte väl att det var lite dåliga tapeter i stan så de tog chansen......
Kommentera

« · 413742 · »