Instämmer. Nog för att Greider var kass (jag tycker han är en rätt usel debattör också) men Zinat bidrog ju knappt till ett enda svar, det enda hon gjorde var att säga det som Greider mumlade om. Återigen lätta resor dessutom, att ha en ledtråd som "Belgien i rad utan i en" på åttapoängsnivån är ju löjligt...
Lumber Jack: Har inte sett dagens program men såg Greider/Zinats förra match, och det var ingen rolig historia. Greider är ju iaf en aktad samhällsdebattör och skribent som visar upp en förbluffande dålig allmänbildning, sett till sin förmodade utbildning och breda samhällsengagemang. Så jag vill nog påstå att DÄR har du den verkliga sopan i sammanhanget. Zinat tycker jag är ursäktad av flera skäl. Bl.a ålder och förmodat inflyttad nysvensk. Typ....
NuMo: Det skulle vara en välgärning om Helg Ernest kunde rigga sin truppmina för det där husbandet, för de är så jävla dåliga att det gör ont. På spåret har faktiskt en riktigt svag säsong, man klarar i stort varenda resa på 10 poäng och de tävlande är lika ointressanta DTs inlägg.
Vi passerar gigantiskt skörderedskap på vår färd mot vår stad i väst. Vart är på vi på väg?
Denna mening tog de 10 p på. Förmodligen extremt mycket tur, men ändå, rätt bra gjort.
Det ser ut att vara ett roligt startfält, det roligaste någonsin ser det ut som. Jag tycker att de har varit lite väl mossiga ibland på slutet. Detta ser riktigt vasst ut.
Cecilia Hagen, Wester, Hoa och han som sen blev dommare är nog de vassaste. Det finns och en bottenskrap, ett slags rekord i pinsamheter, en dumstrutsklubb som borde censurerats och förbjudits. Dessa tre var utan inbördes ranking: Sievert Öholm, Niklas Wikegård och La Camilla Henemark.
Salle: Idag gick det hyfsat i soffan. Starten över Bergnäsbron i Luleå mot Skellefteå var ju ganska lätt. Som gammal fiskare tog man ju tafsen och smolt ganska lätt. Hade dock hellre sett Holms lag i finalen men nu vann dom ju inte...
Ursäkta en okunnig som är nedröstad när det gäller På Spåret,då det är nåt Dansprogram som man måste genomlida.
Men vem är Zinat?