Café

49395 inlägg · 1044 ämnen

På spåret

« · 784335 Till forumet

Sv: På spåret
250kg kärlek: Ja, jag ställer in mig i det hjälpsökande ledet i det läget, för visst är det ett riktigt bra underhållningsprogram. Det är ju inget snack om att du vet exakt vad du får i varje program. Ja, även om överraskningar bjuds så är de ju få till antalet, och det är säkert en tanke bakom det. Det känns väldigt tryggt att se firma Oldsberg/Hellberg leda programmet. De tävlande är väl de som, då det nu händer, bjuder på grannlåten, eller vad man nu ska säga. Men det är väl så man har tänkt, då det är idel, ädel, adel av div. profiler ur olika sammanhang.

Vingåker, var det nån som knäckte den?
Kommentera

Sv: På spåret
250kg kärlek: Jag har ett år puls och håller med. Dock så är Poänggivningen lite för godtycklig ibland.
Kommentera

På spåret

Ja jävlar! Är det jag som börjar bli gammal när jag tycker att på spåret är ett riktigt bra program. Oldsberg och Hellberg är som klippt och skuren att leda denna typ av underhållningsprogram. Dessutom måste jag ge en eloge till orkestern Triple & Touch som får till det klockrent i varje program.

Att byta ut Oldsberg och Hellberg i på spåret är som att byta ut Loket från Bingolotto, det kan aldrig bli bra.

35 bast och gillar På spåret. Ska jag söka hjälp?

Kommentera

« · 784335