Japp de har börjat profilerat sig mer och mer på metal och förra året var Wasp och In Flames där. Fast Mötley är nog den bästa boikningen tillsammans med Iggy Pop för 2 år sedan!
Ikväll kl 22 entrar Blackie Lawless stora scenen med W.A.S.P sedan skall även mustaschgänget få sig ett besök. Håkan spelar sist på stora scenen men då spelar Hanoi Rocks på en annan scen :)
Ambroo: Jag skulle hälsa från Mattias -74 att han under aftonen gästade en alldeles utomordentligt bra konsert med Thåström! Vi lär med största säkerhet inte ha hört sista ordet därifrån under helgen... ;-)
Manu Chao skall tydligen vara en höjdare enligt många. Kan nån berätta om dom sett han nån gång. Skall tydligen vara jättestor men jag hade aldrig hört talas om honom :/
band jag garanterat skall se är In Flames WASP samt Nationalteatern.
Imorgon drar det igång på allvar med artister som Hammerfall Backyard Babies och Dia Psalma m.fl Själv skall jag se The Sounds, dom var riktigt bra förra året samt Mustasch också !
xal: Udo Dirkschneider? Mannen som bevisade att man kan bygga en karriär och antagligen också en ansenlig hög med pengar på att låta som om man håller på att skita på sig.
Metal Guru: Ensam, om en sådan kvalitetstrio som Budgie? Pytt heller. Jag kan liksom inte låta bli de där rockdvärgarna; Burke Shelley, Udo Dirkshneider, Ronnie James Dio.. Ralf Gyllenhammar. >,)
Friman SR: Det vete gudarna. Jag vet dock att 2003, mitt bästa SRF-år någonsin, gästade Budgie, Krokus och Jethro Tull, och jag fick höra "In the grip of a tyrefitters hand", "Long stick goes boom" och "Locomotive breath".
Jag har ett storband på känn i år, det rycker i mina hårdrockstår.. jag rekommenderar alla att åka. ,)
Japp de har börjat profilerat sig mer och mer på metal och förra året var Wasp och In Flames där. Fast Mötley är nog den bästa boikningen tillsammans med Iggy Pop för 2 år sedan!