Café

49430 inlägg · 1044 ämnen

Rio.............

« · 734778 Till forumet

Rio.............
Nu skulle man vilja vara i William Thorssons och Erik Fribergs kläder,
Garanterade minst 494700 dollar...
Kommentera

Sv: Rio.............
wap.hockeysnack.com
Två kompisar till mig var med. Kom dock inte in the money men en av dem köpte_in sig 10% på 3 killar för 8000 per skalle nu kan jag inte minnas vilka dessa 3 personer var. Men det var ju ganska många svenskar så det är väl inte så stor chans att det var någon av de 2.
Kommentera

willysson: De är fortfarande kvar? Jäklar. Kul!
Kommentera

Deas: 2:a och 8:a, ikväll blir det radion och följa de till finalbordet i morgon kväll
Kommentera

willysson: William thorsson ute ur VM på en 13:e plats men lite plåster på såren är de 907000 dollar han fick för besväret.
Erik frierg är på 7 plats när man är 10 man kvar, en till ska ut innan mn bryter för finalbord.
Kommentera

willysson: Litet plåster på såren då :)
Kommentera

mok: Han var lite less när jag såg en intervju på cardplayer, "900000 är ingenting mot för pengarna i finalen"

Han åkte på JJ vs KK
Kommentera

willysson: JJ mot KK kan man ändå ta på något sätt finns värre sätt att åka ut på.
Kommentera

mok: det var en standardraise fore floppen och så kom ett omslag till en miljon som han tydligen gjort 5 potter i rad, så william sa att mot vilken annan spelare som helst hade han lagt handen preflop, men slog om till all-in.
Kommentera

willysson: Ja det är dom små besluten som avgör tillslut. Nån kanal som sänder finalbordet? Nån man kan se i sverige....
Kommentera

mok: ESPN, har väl rättigheterna.. det kommer väl lite senare att sändas i usa, man får väl kolla på nätet om man kan ladda ner det.
jag har alla tv-sända vm från 79.
Kommentera

willysson: Precis nu blev den 10:e spelaren utslagen. Finalbord i morgon med erik friberg i toppen:) det minsta i finalen är närmare 1.6 miljoner dollar,..
Kommentera

« · 734778