Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Robinson 2009!

1154675 · » Till forumet

Sv: Robinson 2009!
Bissett19:

Nu kör vi..
Kommentera

Bissett19:

för att citera Mowgli !

" Äta Myror " ??

Usch !
Kommentera

mattias - 74:

Nu är det oliiiiiiiiiiidligt spännande!
Kommentera

LL:
Jag har för mig att det var Blondinbellas comeback som skulle lanseras i det sammanhanget. Detta kan bli läsvärt.

Jag är övertygad om att hockeyn kommer ta två steg i taget på utvecklingsstegen i och med detta. Publiken har ju verkligen visat att det är underhållning man vill ha - och underhållning kommer man att få.
Kommentera

Metal Guru: ja, på något sätt kommer det att vara telefonomröstningar. Ett lag kommer också att väljas ut för avancemang genom en omröstning på en blogg på nätet.
Kommentera

LL:
Kommer inte ett femte lag också att få stå på plankan - publikens val, medan de andra spelar? ;0)

Syftet kommer dock vara oklart, men information kommer presenteras i en tv-sänd slutspelsgala, där man kommer få ringa in på ett 0771-nummer om, ja, vad syftet allts ska vara, liksom.
Kommentera

Metal Guru: du ska nog se att till nästa år har elitserien infört Andra Chansen för lag som åker ur slutspelet, där de får mötas i en Supersemifinal där vinnaren går till final tillsammans med Internationella Juryns utvalda lag och det alltså blir fyra lag i final. De två lagen som spelade sig fram den vanliga vägen bildar en grupp och de två andra lagen en annan grupp, och sedan spelas bäst av sju mellan grupperna där lagen i varje grupp spelar varannan match. När en grupp har vunnit så möts sedan lagen i den gruppen i bäst av femton matchen i Superfinalen och sedan blir ett av lagen Svenska Mästare. Vilket lag som till sist vann vet dock ingen för alla har sedan länge slutat orka bry sig...
Kommentera

Metal Guru:

Jo KS är typ 7000 ggr hetare än både Slutspelet och Robinson;)
Kommentera

65selander:
Nej, MIK är inte i KS.
Det spelar ingen roll - KS är serien som hela hockeysäsongen går ut på.

Hockey är Nerv. KS är Nerv. Hockey = Kvalserie.

"Inte visste jag att Brynäs är kvar i Melodischlagerhockeyn" kunde jag iofs kontrat med, men det känns ungefär lika beige som en "Bäst av 15 mellan FBK och SAIK".
Kommentera

Metal Guru: Inte visste jag att MIK är i KS ;-) men jag följer den serien också förutom nu på måndag  då det blir ett besök på Hovet. DIF-BIF/J20 Semi
Kommentera

65selander:
Jaha..? Är det det där nervpirrande i bäst *gääsp* av 11 matcher?
Nej, jag spritsar ned alldeles för mycket novalucol i kaffet av den där pärsen i 45 akter.

Jag spar mig istället till serien för oss som gillar att leva 'on the edge', vi som hoppar bungyjump utan snodd, vi som simmar med hajar istället för delfiner, vi som lossar ratten innan vi prövar axet på ferrarrin...
Du vet den som förkortas KS. Det är det finns, det som saknas i - vad det nu hette igen, hockeyn för melodischagerfantaster.
Kommentera

Metal Guru: Robinson fick stå över i kväll. Det gick ju slutspel i hockey på TV :-)
Kommentera

mattias - 74:
Jag slår vad om att ni som hatar Robinson men ändå ser på det, inte heller kan slita er från reklamen.
Kommentera

Metal Guru:

Bra att du ser på det då kan vi ha våran egen HS pakt . Jag röstar ur Bisset :)
Kommentera

Jag fattar inte - vad är det för fel på dagens människor? Vad har ni för liv egentligen - om ni nu tycker att Robinson 2009 är ett skitprogram, varför i hela världen är ni bestörta över att ni kommer tvingas till att titta på alla kommande avsnitt som kommer sändas framöver?
Kommentera

65selander:

Kul hörru :)
Kommentera

mattias - 74: Han har sett något roligt också. LIF i KS Mohaaa.
Kommentera

mattias - 74: ja men Leksand och Robinson är ju lysande saker att kolla på.
Kommentera

Bissett19:

Det märks att du inte kollar på bra saker. Brynäs och Idol. Stackare :-)
Kommentera

Bissett19: ja det är väl tio avsnitt till vi måste lida igenom suck.
Kommentera

mattias - 74:

Är det fler avsnitt?
Kommentera

Bissett19:

Bra bisset det bästa återstår
Kommentera

ante08:

Jag led också igenom det där skitprogrammet...
Kommentera

mattias - 74: öh Robinson är väl lika roligt att se som det var att se Skellefteå spela hockey ikväll.
Kommentera

Robinson 2009!
Kul med plankan och pakter i första avsnittet. Nästa vecka åker pappas flicka som lipade i slutet av sändningen och som har guldhalsbandet med sig på ön

Stackare buhu !!! VAKNA det är tävling. Älskar Robinson.
Kommentera

1154675 · »