Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

Rymingar!!

« · 422588 Till forumet


Rymingar!!
Detta må vara en sportsida, men det känns som om vi m åste få utbyta åsikter om den senaste tidens rymningar från våra fängelser.

Frågar ni mig så är problemet lätt. Bygg om Öland til Alcatrazz och sätt alla grova brottslingar där =)
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mattias - 74: Tyckte först i min hast när jag läste att du skrev "bygg om Öland till Alcazar" :)

Men jag håller med dej sluta flamsa med fångarna.
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mok: Sedan kan man förslagsvis kalla dem för Ölandstok.
Kommentera

Sv: Rymingar!!
250kg kärlek: Hhaa humöret e på topp här inne idag ser jag. Kan det bero på att det är fredag, solen skiner (iaf i Götet) och lönehelg för många (dock inte mej).
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mok:

solen skiner fan inte här dags för skoterovrallen snart =)
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mattias - 74: Jasså redan drags att dra fram skoteroverallen. Vi njuter av solen här nere så länge det går nu. Känns som sista chansen varenda gång den kikar fram.
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mok:
Har precis väckt Dragan och han frågade om solf#n var framme..jag svarade givitvis ja och då skrek han i luren att han skulle somna om

Men jag fick kontra med att säga..jag bjuder..då blev det fart på han och Dragan började småsjunga lite..så nu blir det ännu en fika nere på Vega cafet...

Och jag är en av de lyckligt lottade som får lönen idag...;0)
Kommentera

Sv: Rymingar!!
gud: Tur du får lön så du har råd med en fika specielt om du lyxar till det och bjuder. Jag får min lön på måndag så jag får leva på smulorna under ert bord på Vega efteråt :)
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mattias - 74: menar ni rymlingarna får beatebergsanstalten?
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mok:

Här kikar den inte fram någe mer, lika bra att gåi ide, skall använda garaget nu så jag slipper skrapa rutorna på morgonen =)
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mattias - 74: +4 på mornarna har det vart det sista här men dröjer nog innan man får skrapoa rutorna Har fått min beskärda del av besök i Borlänge så jag vet hur det är där.
Kommentera

Sv: Rymingar!!
mok:

då så jag kanske överdriver lite då =)
Kommentera

« · 422588