Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

Se hit, datahjälp behövs här.

« · 404894 Till forumet


Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
65Selander:

Äh, Trocca är inte så svårt att få tag på. Fast på Kyrkogatsalongen är det förstås det. Portello är kanske lite svårare att få tag på, men också alldeles för sött och äckligt - så det gör ju inget.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
65Selander: Korv-Ingvar. Kul ställe. När Bajarna samlades på Restaurang Kvarnen på Tjärhovsgatan före matcherna samlades Gnagarna hos Korv-Ingvar.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
knaskamilla: Tycker du Portello är sötar än Parasoll drickat Trocca?

Här en liten kundundersökning iaf
www.cint.se/Sweden/asp20/Leaf.asp?id=78778
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Frisco: Kvarnen är schysst men det är svårt att få bära annan matchtröja än Bajens där!


Jag lyckades efter mycket tjat och gnat få ha den på efter mötet i kvalet i förr förra året!


Gillar dock inte baren på andra sidan väggen!
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
65Selander: Vem tycker att Portello är söt? Portello, berätta.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Frisco: Kan det vara någon från sektion H?

Vad har hänt med den hemsidan förrsten har webbis somnat :-))
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
65Selander:
Jag hoppas att jag inom en (eller två månader) har bredband, jag har iallafall beställt grejerna för ett bra tag sedan, är fortfarande inte fullt utbyggt ännu påstår dom.

Jag visste väl att man inte skall in och röra i saker man inte kan. Lika bra att låta det vara som det är.

Skulle Dragan ta lokalbussen till mig, det har jag mycket svårt att tänka mig.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Sannes: Hehe. Åka buss - den var änna bra:-) Åker jag någonstans blir det i min corvette eller BMW. Ska be min touring manager titta till mitt resterande sommararrangemang och avverkade sommararrangemang. Det är inte långt kvar nu. Folkparksturnén är snart slut men jag misstänker att jag redan varit i Uddevalla.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Dragan 2k:

Missade jag dig när du var på Folkets Park i Övik? Fan!
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Läste att fler har upptäckt det eminenta stället church street saloon. Det är numer som ett måste när vi i WWS åker till Gävle. Blev fan så mätt sist så att jag knappt orkade gå därifrån.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Dragan 2k:
Jaha, då missade jag dig när du var här i stan, jag antar att du kanske dyker upp i september istället.

Jag tar mig ner till storstan i helgen och nästa vecka och då blir det lokalbussen för min del, iallafall på lördag, hm, undrar varför.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
mangan: Vart det den pubben där vi fick så satans mycke mat så vi rullade därifrån?
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
MoK: Nä, detta stället ligger bakom Heartbreak. Jag, Heda och Falken var där när du valde att inte åka med på bortaturné......
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Nu har jag ju upptäckt att det är många datasnillen härinne på SpS så nu ser jag min chans att ställa nästa dumma fråga.

Jag har ikväll installerat mitt bredband, jösses så fort allt går helt plötsligt, vad jag nu undrar är om det är någon speciell uppdatering jag behöver göra, typ Antivirus Pandan?
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Sannes: Du skall uppdatera allting du äger och har!

windowsupdate, antivirus o s v
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
65Selander:
Antivirus är redan uppdaterat, men windowsupdate har jag inte gjort nåt med.
Jag har "konstiga saker" som ligger där som jag inte har uppdaterat, sånt som tar flera timmar, är det verkligen nödvändigt att ha sånt.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Sannes: Allt som finns under viktiga skall du definitivt installera!

Dom täpper till säkerhetshål som virus mm kan ta sig in igenom!
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
65Selander:
Ok, jag börjar med en gång. Nu går det väl betydligt fortare att uppdatera allt när man har bredband, var segt med modem.

Tack för hjälpen. Jag visste att man kunde lite på en brynäsare.
Kommentera

Sv: Se hit, datahjälp behövs här.
Sannes: Lycka till!

Sedan högerklickar du på "Den här datorn/My Computer" och väljer "egenskaper/Properties" klicka sedan på fliken "Automatic Updates" och klicka i att den skall automatiskt ladda ner uppdateringar!
Kommentera

« · 404894