Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Storspelarnas ego-tråd :)

« · 1489381 · » Till forumet

Sv: Storspelarnas ego-tråd :)

Portello:

Jag kör säkert x i hockeyn idag. Känns inte som om SAIK kommer vinna så klart som sist. 3,90 på krysset ser jag mycket spelvärde i. Tycker även att Bolton är ett bra spel. Dubbeln med SAIK - AIK x och Bolton ger 9,75 i odds. insats 40 :- ;)

Kommentera

Skellefteå - AIK 1 och Sunderland - Tottenham över två mål. Bägge som singlar.

Kommentera

Alisandali:

Ikväll satsar vi 100 :- på Hcp spel på AIK. Sista chansen nu om de skall få till en 7:e match. Full fart framåt och man måste vinna. 3.65 är alldeles för högt för att inte chansa. Det är ju trots allt vinstpengar.. =)

Redigerad kommentar

Kommentera

Vad sägs om den här då ;)

Hoppas länken funkar.

Verkar den inte göra men jag spelade 5 - 2 till Real ikväll och satsade 10 :- till 50 ggr pengarna. 500 in på kontot =)

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74:

naturligtvis menade jag 1 - 2. Tryckte fel i all hast =)

Kommentera

Ser bra ut inför kvällsmatchen, nu håller vi tummarna för målkalas i kvällsmatchen så man får köpa en tårta till butiken imorgon, 0 - 2 eller 3 - 2 skulle smaka ;)
Kommentera

Fick det ärofyllda uppdraget att göra Bomben på min spelbutik Fördelat på 11 andelar.

Här är Mattias tankar.

Syrianska- IFK Göteborg 0,1,2 - 1 , 2

Tottenham - Swansea 2,3,4 - 1,2

Juventus - Napoli 1,2,3 - 1,2

216 :- fördelat på 11 andelar .

Kommentera

Blizzard: Grattis! Väl spelat!
Kommentera

Match/Spelstopp Speltyp Spelalternativ Odds Resultat:
A. Brynäs-Färjestad
26 mars 2012 kl. 19:09
Första målskytt M Ekholm, Brynäs 22.00 M Ekholm, Brynäs
Kommentera

Alisandali:

HAHA Brynäs verkar göra halva svenska befolkningen besvikna.

Kommentera

mattias - 74:Mattias , du är i fel tråd om du bara satsar en tjuga :0)
Kommentera

DIF

Leksand

Frölunda

6 gånger degen =) 20 :- haha

Kommentera

Bittesehr:

Oddset på att MoDo vinner efter ordinarie tid är bra ikväll. Får bli en slant på att AIk vinner.

Kommentera

La just ett spel på Expekt för att få tillgång till C Sports i tre månader för 1 krona. 

Insatsen måste ligga på minst 250 kr för att erbjudandet ska gälla. 

Någon annan än jag som har gjort detta? Skulle gärna vilja veta hur fort de svarar på mailet så att man får sin kod till Csports, matcherna börjar ju om 90 min... :)

Står att det kan ta upp till 48 timmar men hoppas att det kan gå lite fortare än så. 

Kommentera

mikenomad:

Idag får Frölunda tipset. Man var bättre än Brynäs senast men förlorade snöpligt. Jag tror på seger för Göteborgarna. Sedan kommer nog Bayern ha målkalas hemma i Munchen mot Basel. Hcp 0 - 2 är ett bra spel. betalar 2.40 Dubbeln ger 4.80 på Nordicbet. Slänger in 50 :- =)

Kommentera

mattias - 74: Hockeyn spricker, Brynäs vinner.
Kommentera

Portello:

Borde ju gå in.

Återkommer med mitt spel måsta kolla lite =)

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74:Testade att slänga in en lite peng på At.Madrid, Man UTD, Frölunda samt X på Hv-FBK.
Kommentera

Dream Team:

Slängde in en hockeydubbel

Luleå - AIK x

SAIK - MoDo 2

Bortaoddset på MoDO är alldeles för högt för att inte testas, AIk kan nog få med sig ett oavgjort resultat om Fasth har en bra dag. 10 gånger degen insats 30 :-

Kommentera

Blizzard:

Powerplay tills ikväll.

AIK - SAIK 1x

Frölunda - FBK 1

HV - DIF 1x2

Luleå - Växjö x2

MoDO - LHC 1

Timrå - Brynäs 1x2

Rögle - Malmö 1x

Västerås - Oskarshamn 1

72 spänn....

Analys: Känns som om MoDo är en bra motivationsvinnare ikväll. Timrå skall med enbart för att dom är så otroligt understreckade. Rögle bör vinna men tar med krysset för att derbyn slutar allt som oftast med jämna matcher. Fölunda - FBK känns som den mest ovissa matchen men man måste chansa nånstans. Dessutom har Frölunda chans på 2:a platsen vid ev vinst om Saik förlorar.

Lär väl åka på en match som vanligt ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

renen: Timrå gjorde nog förmodligen säsongens starkaste defensiva insats igår. Visst har man hållt nollan i några matcher tidigare, men dessa var då mer en frukt av både tur och ineffektivitet från mostståndarlaget. Det vi såg igår var nåt annat. En stabilitet rakt igenom som laget aldrig varit i närheten av att visa upp förut, med fokus på laget Visserligen var inte DIF riktigt på tårna heller, så man ska inte höja prestationen alltför mycket. Men med Timråmått mätt så var det en felfri insats, fram till att 30 sek var kvar då vill säga.
Men för vår del så har såklart det egna spelet varit i fokus under en längre tid, eller snarare att komma tillrätta med bristerna som varit påtagliga under hela säsongen, så den poäng vi bjöd bort kvittar nog, iom att ledningen säkert fått rätt bra svar på vad laget kan prestera om ALLA i laget finns med och bidrar.

Linkan Bremberg på det här så.... :)
Kommentera

Friman SR: Var det därför dom släppte in ett mål med 30 sekunder kvar ? :)
Kommentera

Portello: 17 torskar i ordinarie tid av 53, så nästan 33%, alltså torskar dom var tredje match. då kanske de känns som att du vinner varje gång du lirar dom...

personligen har jag fått för mig att brynäs förlorar varje gång jag spelar på dom, fastnar något i skalen när man lirar då sitter det kvar det sjukt länge.
Kommentera

Och min jinx på Skellefteå fungerade. Vet inte hur många gånger de har förlorat när jag spelat på dom. Kanske man skulle testa att spela på Skellefteå kvartsfinal-matcherna igenom...

Kommentera

Idag har man slängt in en slant på Skellefteå, MoDo, Frölunda samt Karlskrona. Hoppas att mitt spel på Skellefteå gör att de förlorar.
Kommentera

mattias - 74: Jodå, Timrå kan allt bry sig, bry sig om vilka de ska få möta i Kvalserien. Timrå vill inte möta Djurgården i Kvalserien och då lär man inte kämpa mycket idag...
Kommentera

NuMo:

Jag har gärna fel mot dig;) 

Dett är dock faktum. Timrå chansar inte alls nu och vilar skadade och slitna spelare eftersom de helt är inställda på kommande Kvalserie och då behövs fräscha och utvilade spelare. Spelet har på slutet blivit lidande av det och det har varit skrämmande dåligt. För Djurgårdem är det precis raka motsatsen. Nu är det ända in i kaklet som gäller, det fuskas ingenstans och det är lite av all-in i varenda byte.

Kommentera

MorganaLefaey: Också en smart taktik, väl värd några kronor.

Mattias. Du har fel. Trust me.

Kommentera

NuMo:

Förvisso har du en poäng me jag tror DIF vinner. Känns som om Timrå bara väntar på kvalserien nu och inte bryr sig ett dugg.

Kommentera

NuMo: Blir ett snyftspel för min del. VXO, LHC, BIF o DIF till 48,17 * 50 på ss. Ska allt gå fel väg så får man i alla fall en slant. I det här läget så funkar inte vanligt spel utan nu gäller det att försöka muta sig till att resultatet blir motvänt det man spelar.

Kommentera

mattias - 74:

Det är ju det som driver upp oddset. Ett revanschsuget Timrå på hemmaplan som söker upprättelse och form inför kvalet mot ett Djurgården som håller på att skita på sig av skräck.

Nä, det är inte ironi.

Kommentera

NuMo:

Ironisk eller? Om inte så vad grundar du det på? ett lag som släppt in runt 6 - 7 - 8 mål på de senaste matcherna?

Redigerad kommentar

Kommentera

renen: Dagens spel är ju helt klart timrå till 4.20. Klockrent.
Kommentera

Jag kör en motivationstrippel med DIF , MoDo och Linköping även om LHC sett ruskigt dåliga ut på slutet.

Kommentera

mattias - 74: Brynäs till 3 ggr ikväll på svs..
Kommentera

NuMo:

Dagens stockholmstrippel

DIF, AIK , Bajen ( Bandy )

Odds 17 gånger insats 20 :- =)

Kommentera

Portello:Hur var det reklamen sa för något år sedan? Den som vet mest vinner mest. Det förklarar varför jag aldrig vinner. Trodde verkligen HV skulle börja gå för toppfyra nu.
Kommentera

Ingen Terry i Chelsea, Ryggraden i Chelseas mittförsvar är borta. Talar ännu mer för Napoli.

Redigerad kommentar

Kommentera

bj21: Skadeproblem i Hv. Tror de har sju spelare borta. Men visst kan dom vinna ändå.
Kommentera

bj21:

Tror Napoli kan vara ett bra spel, man är ruskigt bra hemma och med spelare som Cavani Hamsik och Lavezzi i högform kan Chelsea får det svårt.

Kommentera

HV och Linköping till 4.30 måste väl vara en säker investering eller?
Kommentera

NuMo:

Undrar om Linköping är ett bra motivationsspel ikväll? Kittlar lite..

Kommentera

NuMo:

Ja man kan ju inte vinna jämt. Jag satt med 13 rätt i havtid i Lördags men fick 9 , aldrig får man vara glad ;)

Kommentera

mattias - 74: Ridå!

Svenska spel är väldigt bra på att sno mina pengar.

Kommentera

NuMo:

Jag väntar tills imorgon. Europatips och massa smått och gott ;)

Kommentera

mattias - 74: Nu har man ju äntligen lyckats att göra mål i alla fall. De kanske kan vinna ändå?

Kombon Skellefteå och Leksand såg ju ganska bra ut annars.

Kommentera

NuMo:

Ingen aning, dock ser jag inget spelvärde i att lira Leksand idag. Alldeles för dåligt odds på hemmaseger.

Kommentera

mattias - 74:

Och vad håller det här jä... Leksand på med då?

Kommentera

Friman SR:

Bedrövlig omgång. V 75? Jag leker inte med maten ^^

Kommentera

mattias - 74: 1 rätt på 5 säkra, du är lika duktig som mig på V75 ju....:-)
Kommentera

« · 1489381 · »