mattias - 74: Den här dubbeln var skön ikväll.
| |||||||||||||||||||||||||
Totalt odds: 23.03 | |||||||||||||||||||||||||
Möjlig vinst: 507 kr |
NuMo: Det är ju en egotråd, så jag försöker väl igen, för det där blev ju inte bra.
| |||||||||||||||||||||||||
Totalt odds: 23.03 | |||||||||||||||||||||||||
Vinst: 507 kr |
Nu ser det bra ut, vi får väl se efter att det passerat tidsmaskinen. Sänd!
bj21: Jo, så blir det för mig också för jämnan. Men en vinst skall man fira med att investera till viss del.
Totalt odds: 13.07
Möjlig vinst: 1 006 kr
Antagligen är jag 77 kr fattigare i morgon.
3ggr pengen på philly måste väl endå vara bra att chansa på ikväll? eller har dom fått nå skader medtanke på oddset och resultatet i förra matchen?
Frisco: Sniff på en femling värd 500kr. Allt hänger på våra kära tvillingar inatt.
Ikväll hoppas man på målkalas mellan Kopparberg/Göteborg - Vittsjö. Över tre mål spelade.
haha ska också spela på den där matchen för ni gör det dock kör jag
1/x - 22ggr peng
x/1 - 3,55ggr peng
2/1 - 25ggr peng
hörrni NHL experter! vilka vinnner inatt?
Florida - N. Jersey
NYR - Ottawa
Ska spela för pokervinsten :)
Blizzard: jäkla surt, lira 2-0 blev 2-1. Nya tag!
Idag ska jag spela 1/2 på Bajen. Brage leder efter första halvlek men Bajen vinner matchen, Heja Bajen =)
Blizzard:
Slutsålt på Domnarvsvallen ikväll. Hammarbyfanbsen har en hel läktare. Lär bli drag... Bajen vinner med 0 - 3.
Huge:
Ja kan man inte vinna med 0 - 3 om du är bortalag. Var jag otydlig? Speciellt om du är i en speltråd så vinner sällan bortalaget med 3 - 0 eller? Spelar du ex Bomben så sätter du 0 , 1 på Brage och ex 2 , 3 på Hammarby som bortalag, skulle Hammarby då vinna så blir det med ex 0 - 2 och inte 2 - 0? Överens? har haft den här diskussionen med Frisco förut och han hävdar samm sak som dig men det är omöjligt att vinna en bortamatch med 3 - 0 . 0 - 3 däremot.
frisco: Hörde tidigare idag att det skulle bli fullsatt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge:
Skönt att du förstår vad jag menar men jag tycker inte jag har tokfel som du säger..
Om någon frågar mig hur det gått för Liverpool och dom vunnit borta mot ex Arsenal med 0 - 3 och nån frågar mig " Hur gick det för Liverpool?" Dom vann med 0 - 3 säger jag då. Kan man inte göra det? hade dom spelat hemma hade dom vunnit med 3 - 0. Återigen , när du spelar på Bomben så spelar du på antalet hemma och bortamål och då vinner du med 0 - 3 som bortalag och 3 - 0 som hemmalag. För övrigt så leder Hammarby med 0 - 1 i Borlänge nu ;)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mattias - 74: "Om någon frågar mig hur det gått för Liverpool och dom vunnit borta mot ex Arsenal med 0 - 3 och nån frågar mig " Hur gick det för Liverpool?" Dom vann med 0 - 3 säger jag då. Kan man inte göra det?"
Klart att du kan säga det, eller vad fan du vill.
Men det är fel att säga så, punkt slut.
Dream Team: Nu pratar jag enbart efter eget tycke men jag tycker att du har fel. Man kan visst vinna matchen med 0-3 men bara om man är bortalaget. Hemmalaget kan aldrig vinna med 0-3.
Däremot, om man ska bli riktigt petig, så tycker jag att man kan säga: "Vi vann med 3 mål mot 0." Men det är en helt annan sak än att säga "vi vann med 3-0" förutsatt att man är bortalaget.
Dream Team: Men man vinner bara en match med 3-0 om man är hemmalaget. Om man är bortalaget så kan man bara vinna med 0-3.
Det handlar inte om hur många mål man gör utan hur dom presenteras. Är man bortalag så presenteras alltid ens siffror på den högra sidan.
Jag har en känsla av att vi inte kommer längre i den här diskussionen...men du har fel ;)
Portello:
Jag kör säkert x i hockeyn idag. Känns inte som om SAIK kommer vinna så klart som sist. 3,90 på krysset ser jag mycket spelvärde i. Tycker även att Bolton är ett bra spel. Dubbeln med SAIK - AIK x och Bolton ger 9,75 i odds. insats 40 :- ;)