Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Techno

« · 381712 Till forumet

Techno
Det var ett tag sen jag hörde en riktigt fet technolåt och skulle gärna vilja göra det nu... är det någon som har några bra tips?
Kommentera

Sv: Techno
DIForever:

Kungen bland Technolåtar är, och kommer alltid vara, Das Boot med U96 (och ingen värdelös remix utan orginalet (jaja, jag vet att det är snott från filmen och inte är särskilt orginal i sig))
Kommentera

Dysso: Men filmen och låten är likväl mycket grymma.
Kommentera

MoK:

Yes! Filmen mycket mer än låten, förvisso. Har den på DVD, givetvis extended edition .. Underbart att kolla på (då med orginalspråk, man ska inte förstöra en klassiker med att dubba) ..
Kommentera

Dysso: Har bara den på video i nån extended version men håller på att jaga den på DVD som så många andra goa klassiska filmer som nysläpps -
Kommentera

Dysso:

Hur kan ni diskutera Techno?

Har ni aldrig hört talas om Heavy Metal!!! :))
Kommentera

Mattias - 74: techno, heavy metal...tacka vet jag hederlig ROCK`N ROLL! :))
Kommentera

slashpuppie:

Heavy metala är det enda raka! Har alltid haft sådan musik på i min stereo. andra skivor funkar inte :)
Kommentera

Mattias - 74:

Vissa människor är inte riktigt så enkelriktade att dom bara kan lyssna på en sorts musik. :P
Kommentera

Mattias - 74:

Vad har du emot techno egentligen? :) Skönt som f*n att sätta sig ner och lyssna på en riktigt fet techno :D
Kommentera

DIForever:

Nej jag lyssnar på tunga gitarriff istället som Judas Priest :)
Kommentera

DIForever: håller helt med :)
Kommentera

Zcootah:

Bra att någon gör det :) Verkar som att det bara finns en massa rockers här... speciellt den där Mattias ;)
Kommentera

DIForever:

Den där mattias :) hehe Smickrad..

Heavy Metal är det enda vettig aman kan lyssna på!

Fattar inte folk som lyssnar på Eminem och allt annat dravel :)
Kommentera

Mattias - 74: Marduk - La grande dance macabre är nog den bästa låt som finns :)
Kommentera

Zcootah:

Jaså oki vi säger väl så?
Kommentera

Mattias - 74:
Äääh..tacka vet jag Boppers...;0)
Kommentera

gud:

Boppers. Är du en sådan där raggare du med boots och hela håret fullt med brylcreme :)
Kommentera

« · 381712