Café

Grupper · 49670 inlägg · 1045 ämnen

Thåström -nästan akustiskt- Sommar 08 (Med Kent)

« · 1038610 Till forumet

Thåström -nästan akustiskt- Sommar 08 (Med Kent)
För er med god smak (klicka er vidare direkt till höger och läs mer):
Kommentera

Sv: Thåström -nästan akustiskt- Sommar 08 (Med Kent)
Ambroo: Oj, vilken höjdare. En bra artist och en bra grupp. Dessutom spelar de fredagen den 25:e juli i Gbg. En stad man anländer till just på fredagen, för att på lördag se Iron Maiden på Ullevi.

Läge att boka biljetter, inser jag.
Kommentera

Poffa: Ja det kommer garanterat att bli riktigt mysigt. Ett tillfälle som det där är svårt att missa och är man som du redan på plats så finns det ingenting, absolut ingenting, att tveka på.

Själv har man precis bokat upp sig för två på Zinkens...

Härligt!
Kommentera

Ambroo: Ska det inte vara: Kent (med Thåström)?
Kommentera

T T: Äh, tryckfelsnisse har ju varit framme på ticnet! Kollar man thastrom.se så står det ju klart och tydligt att Kent är förband...
Kommentera

Bissett19:

Lilla bisset du får aldrig Ambroo att erkänna att KENT är bättre än Thåström :)

Apropå KENT förresten så har jag lovat min Sambo att jag skall se KENT med henna på Peace And Love om hon ser In Flames med mig :)
Kommentera

mattias - 74:

Vad jiddrar du om?Har jag på ngt sätt i mitt inlägg försökt övertygat Ambroo det.
Jag köpte biljetter till Kent (28/6) på Zinkens precis när biljetterna släpptes o på mina biljetter står inget om att Kent skulle vara förband på sin egen konsert:)
Däremot blev jag riktigt glad när det idag blev klart att Pimme skulle lira oxå.
Den 12 Juli kommer Kent till E-tuna o då ska även Håkan Hellström uppträda med Kent,det kan bli en riktig höjdare.....
Kommentera

Ambroo:

Från Kent.nu:

Nu är det klart att Thåström gör gemensam sak med Kent och gör två av sina fyra exklusiva sommarspelningar tillsammans med Kent i Stockholm och Göteborg.

Thåström kommer att inleda dessa kvällar med en egen konsert som är "nästan akustisk".
Kommentera

Bissett19: Man börjar alltså bra, men avslutar bättre. Perfekt planering.
Kommentera

Poffa:

Blir nog en underbar kväll.....
Kommentera

Bissett19: Hade de varit promotade av Billy Butt hade det väl blivit "Kent och Thåström Buttplugged"
Kommentera

Bissett19: Jo jag har sett det serru, men det är ju inte tal om någon "support" precis, utan här gör man gemensam sak. Iofs så tycker jag väl att Pimme gott och väl kunde ha klivit på efter, fast nu slipper man ju vänta och kan packa ihop när Kent kliver på;-)
Kommentera

Ambroo: Annars har Kent gått på en man kort en längre tid nu. Det finns alltså en öppning för Thåström här.
Kommentera

Ambroo: Kul initiativ. Nästan så att man blir lite sugen att se dessa band/artister igen. Dyker nog inte upp sådana här tillfälligheter igen. Det där blir nog riktigt bra.

Själv nöjer jag mig med The Boss, R.E.M., Lundell och Winnerbäck (mest för att det är i staden, men ändå) framöver i konsertväg. Hyfsat även det ;)
Kommentera

« · 1038610