Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

Ticnet

« · 432726 Till forumet


Ticnet
Sen när har Ticnet tagit bort kontant betallning? Är ju omöjligt att boka biljetter då, i alla fall för mig som är minderårig. Är det någon som vet varför de har gjort så här??
Kommentera

Sv: Ticnet
difzi: Du kan ju alltid gå till ombuden och boka direkt hos dom och då kan du betala med kontanta medel.
Kommentera

Sv: Ticnet
65selander: De kan visserligen göra och på det sättet måste jag göra, men hela meningen är att man inte kan förhandsboka..
Kommentera

Sv: Ticnet
difzi: När jag bokade biljett mellan Leksand-Arboga så kunde jag betala först när jag hämtade ut biljetten
Kommentera

Sv: Ticnet
65selander: Jag kan också boka på internet och sen hämta ut dem för kontant betalning på Cigarrhandeln.
Kommentera

Sv: Ticnet
Frisco: Hmm, men cigarrer behöver man väl inte beställa på Ticnet... ;)
Däremot brukar uthämtandet av biljetter mot kontant betalning till och med fungera i Bjästa
Kommentera

Sv: Ticnet
65selander: Konstigt då att de inte fanns med nu när jag skulle boka, annars brukar jag också boka och hämta ut sedan med kontant.
Kommentera

Sv: Ticnet
difzi: Vilken match skulle du boka?
Kommentera

Sv: Ticnet
difzi: Kan vara att det är skillnad på evenemang till evenamang vad som gäller ang betalningssätt!
Kommentera

Sv: Ticnet
Frisco: Djurgården - Mora (man kan någ ändå inte gå på den pga ekonomiska skäll och djuice)
Kommentera

Sv: Ticnet
difzi: Då är svaret nog att eftersom matchen går imorgon vill de ha betalningen på en gång.

Försöker du beställa biljett till matchen mot Modo 19/10 går det bra att hämta ut biljetten på ATG.
Kommentera

« · 432726