Café

Grupper · 49672 inlägg · 1045 ämnen

Vetgirig: HS-Cupen

« · 964635 Till forumet

Vetgirig: HS-Cupen
Eftersom alla skapar egna trådar nu så gör även jag det för att marknadsföra Hockeysnacks svar på FA-cupen nämligen HS-Cupen. Tävlingen där Hockeysnacks mest allmänbildade tävlar om den finaste trofén och vandringspriset: En hämtpizza från Dalarna.

Alla som tidigare varit anmälda kommer att bli anmälda igen. Dra er ur i förväg om ni inte vill vara med, så slipper vi en massa wo-matcher.

Från och med imorgon bitti kommer det att gå att nyanmäla sig till kommande säsong.

Tidigare säsonger har slutat enligt följande:

Säsong Vinnare Deltagare
2 Paddan 35
1 MGuru 25
Kommentera

Sv: Vetgirig: HS-Cupen
DAGS ATT ANMÄLA SIG!!!

Det är tydligen bara idag det går att nyanmäla sig, så säg till era vänner.
www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=5150
Alla som var med förra gången är som sagt var anmälda igen.
Kommentera

Wayne Gresky: Äntligen. Självklart har man gått med.
Kommentera

Bolivar: Härligt att höra, förhoppningsvis passerar vi 40 deltagare den här gången.
Kommentera

Wayne Gresky: 9 timmar kvar att anmäla sig på. Ta chansen att visa vem som vet mest om allt på HS.

Kommentera

Wayne Gresky:
Det har jag ju redan gjort.
Kommentera

20 min kvar att anmäla sig på.

43 anmälda i nuläget, nytt rekord!

Kommentera

Då var gruppspelet i cupen lottat. Det ser stentufft ut! Stackars Portello stöter på Wayne Gresky redan i gruppspelet den här gången. I samma grupp finns även Salle, Linnea och Tycho. Det är nästan så man vill plocka fram det uttjatade begreppet "dödens grupp".

Grupp sex (höhö) med den tidigare segraren Metal Guru, Herminatorn, mattias - 74, arf och gladh ser också tuff ut. I grupp tre finner vi några nya namn tillsammans med bl a Frisco och Huge. kan bli intressant att följa. Imorgon spelas premiäromgången.

Lycka till!

Kommentera

Wayne Gresky: Tänk att jag ska "råka ut" för Alisandali oavsett vilka tävlingar jag anmälet mig till. :-D
Kommentera

Stigsson:

Så går det men jag då som har metal gurun i min serie jag får inrikta mig på 2:a platsen :-)
Kommentera

« · 964635