Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Alltid resultat som räknas

« · 13295 Till forumet

Alltid resultat som räknas
Varför prata om hur högt det klappades...... är det inte resultatet på tavlan efter matchen som är viktigast.

TIK-DIF 4-1, vad säger man....... världklass.

TIK-POWER
Kommentera

Sv: Alltid resultat som räknas
Helt klart Ambulansen,hehe...Världsklass...eller hur DIFferent..
Forza Timrå mot en slutspelsplats..
Kommentera

mike666>>>> ha, ha, ha! Usch, jag har redan "glömt" det där...hm..."resultatet"...

Fick en slags förklaring på TIKs sida ang att höra er klack. nåja, vi säger väl så då.

Jimmy>>> Håller med dig. Brynäs har Sveriges sämsta publik. Fast när vi möter dem så klappar de i vart fall med så det dånar. (även om de kmmer et bit efter både HV, Leksand och FBK) Men sämst är de, utan tvekan. Den mest osportsliga. Inte många arenor där vi tvingas sätta egna vakter bakom spelarbåset...

Där måste jag oxå säga att jag tycker TIKs publik är väldigt hockeykunnig. I Kempehallen är det extremt enögda och buar halsen av sig över minsta skitsak (och ofta är det inte ens det utan publiken vill få domaren att TRO att det var det). I Timrå buades det när domaren missade faktiska DIF-utvisningar och ni accepterade rättvisa TIK-utvisningar. Dessutom är det kul att snacka med folk där, för de kan lägga substans bakom sina argument. Cred.
Kommentera

DIFferent>>>> Än en gång, resultatet 4-1...... du hade glömt det sa du.
Kommentera

Är det inte poängen som räknas?
Kommentera

Gammal klyscha:Blåmärkena försvinner men poängen består!!!
Kommentera

Lika gammal klyscha: Småklubbarna firar vinster på hösten, vi firar guld på våren.

:-)
Kommentera

« · 13295