Enligt DN idag så kan Nords karriär pga av kroniska besvär med ljumskarna. Bara att hoppas för både Djurgårdens och inte minst Björns egen skull att DN har fel.
Jag tycker det är lite underligt att Wikegård och co. lånar in en massa forwards, det är ju fler backar som behövs. Pågår det några förhandlingar mellan DIF och någon back bakom kulisserna eller? Nu när Espen värvats för mycket pengar så finns det väl knappast pengar över för en väldigt bra back... det behövs det för att fylla luckan efter Strömberg som ju är borta länge...
DIForever: Den back som lär vara på tapeten är Per-Anton Lundström. Skall tydligen hyras alternativt lånas in resten av säsongen då Björklöven inte har råd men honom längre. Dock hoppas undertecknad på att denna uppgift inte stämmer på PA inte direkt finns med på min lista över "dugliga" spalre ;)
Frasse: Nej, så långt sträckte du dig inte, det medges. Men det var något om attt han inte var så himla dålig när han fick spela som halva eller hur det nu var....
Carina: Det hade nog med all säkerhet att göra med det faktum att han lyckades göra mål i 2 eller 3 matcher i rad som fick mig att yttra den typen av "beröm" till herr Lundström ;)
Bara att hoppas för både Djurgårdens och inte minst Björns egen skull att DN har fel.