Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

DIF TILL KVALSERIEN

« · 171539 Till forumet

DIF TILL KVALSERIEN
är ni rädda för sanningen???
andra gången ni tar bort "DIF TILL KVALSERIEN"
Kommentera

Sv: DIF TILL KVALSERIEN
luring: Rädda och rädda... Självklart vill vi inte se vårt favoritgäng i kvalserien. Det har knappast något med raderingen av inlägg här i gästboken att göra. Försök att skriva lite nyanserat och använd god svenska i fortsättningen så kanske inläggen får ligga kvar.

Lycka till själv förresten.
Kommentera

luring:
Använd rätt ord och dina inlägg får vara kvar.
Att vi kommer spela i kvalserien ser jag inte ens som en möjlighet.... ännu är det 23 omgångar kvar och det är många som har mycket att bevisa i Djurgården så kurvan kan bara peka uppåt
Kommentera

Gone: Ja ikväll möts DIF - MODO. Väldigt osäkert, Dif verkar inte va i form, ej heller MODO, som TROTS stundtals dåligt spel lyckats vinna hemma, men har förbålt svårt BORTA att komma till. Ska det vända ikväll? Elelr bli ännu en tråkig 2-2 match?
Jag hoppas förstås att Stalle, Werner , TP o Antos får igång målskyttet, men det kan o andra sidan bli en riktig plattmatch.
Nåja, den som lever får se. Tips? Får bli 2-2 då, med MODO-straffseger...
Kommentera

Zigge:
Ni borde slå MoDo, de har inget vidare grundspel utan tar en del pinnar tack vare en enögd hemmapublik och Wernblom. 3-1 till DIF sålunda. Måste kommentera Gones krav på ett bra språkbruk för att inte raderas ur gästboken- låter som en ganska tuff censursform!
Kommentera

claesw: Tycker fortfarande att Gone har helt rätt i att ett inlägg borde innhålla mer valda ord än "X till tjotahejti" eller
"Y till h-vetet" för att vara kvar i denna gb! :)

Att man inte stavar alla ord rätt spelar ingen roll, men en aning konstruktivitet i sina inlägg kan man faktist kräva...
Kommentera

Tror nog att djurgården får kvala i år, men ej att de åker ur.
Läste idag att de har väldiga ekonomiska problem.
Backar rejält pga de dåliga publiksiffrorna.
Det är klart att ingen vill gå och titta på ett lag som inte kan göra mål. Nä, tror nog att djurgården behöver "rensa" upp lite bland spelare, ledare, och styrelse, annars kan det bli riktigt tufft för dem om ett par år.

Leksand mot slutspel!!!!
Kommentera

Arthur Dent: det går ju dåligt nu, men jag tror inte att de kommer att kvala, men de kommer inte att vinna sm-guld heller.

// Trogen Djurgårdare.
Kommentera

claesw: Vad är det för fel med att ha krav på språkbruket? Det gäller naturligtvis inte stavfel eller meningsuppbyggnadsproblem utan snarare inlägg skrivna bara med versaler o.dyl. I övrigt kan väl poängteras att inläggen som efterlystes med kvalserierubriken innehöll riktnummerrelaterade påhopp och föll alltså på det, tillsammans med språkbruket.

Assen till femte? Man kan väl konstatera att Linkan är tillbaka...
Kommentera

Gone:
Jag kan hålla med dig, om du med krav på att ta hänsyn till folks språkliga begränsningar (vilka tål att debatteras i ett anat forum), menar att sortera bort allmänt prepubertalt trams ; )

Jag är kanonnöjd med 2-2 mot FBK (jag slutar titta efter full tid). Är sedan fräck nog att utbrista: vad va det jag sa! Jo, att ni skulle slå MoDo...Däremot gjorde Hlinka ett mycket tjusigt mål- det får ni bjuda på!
Kommentera

« · 171539