Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Djurgården - Färjestad

« · 316652 Till forumet


Djurgården - Färjestad
Ser ut som om vi skall få årets första utsålda match i Stockholm när vi i morgon möter rivalerna ifrån Värmland.
Sent i lördags eftermiddag fanns det endast 500 biljetter kvar till denna match som för övrigt spelas på Hovet.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Frasse:
Mycket fribiljetter i omlopp eller?;)

Skämt o sido, skoj att publiken hittar tillbaka. Det behövs för sportens skull!
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Frasse: Hur måbga platser finns det i Hovet dårå???
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
jalla:
Hovet tar 8000 personer
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Frasse: Okki...om det nu är så att det blir fullsatt så kan det ju bli ett satans drag....Men är inte hovet en bättre arena sett ur hockey synpunkt om man jämför med Globen ..eller???
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
jalla:
Hovet är en betydligt bättre arena för att skapa drag runt än vad Globen är men oavsett om man spelar på Globen eller på Hovet så spelas det alltid bra hockey ;)
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Frasse: Ja det vet jag inget om...Men man får väll hoppas att det går bra för DIF då rå!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
jalla:8000 inte dåligt va?Mer än vad Timrå någonsin kommer ha den här säsongen!Anledningen att den inte spelats i globen är väl för att dom förbereder så mycket inför Iron Maiden så att det bara får vara fina människor en månad inna:D
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Nike89:
Nej Globen är upptagen för musikalen Cats..... som om det nu skulle vara viktigare än ett möte mellan ES två giganter.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Frasse:Om du menar Iron Maiden så drar väl dom vanligtvis mer publik till sina konserter än vad Djurgården och Färjestad brukar dra tillsammanS...;)

Hmm jag vet inte riktigt vad cats är men är det en uppvisning för den där playboy tidningen så skulle det vara viktigare:P

Aja hur som helat lycka till mot Färjestad!!
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Frasse: En annan får tyvärr bara se matchen på en pub i Götet.
Hoppas att matchen blir lika livad som en seriefinal mellen ES giganter alltid är.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Happ, grattis till segern.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
TBSE: Tack, den satt bra. DIF bra i två perioder. fbk i en. Rättvis poängfördelning på det hela taget. Bjurling är suverän.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Gone: Sant, Bjurling var riktigt bra.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Grattis till bonuspoängen om det var rättvist beror på vem man frågar. En sak är säkert J Jönssons 3:e period var bland det bästa jag sett
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Gone: Oj så kul att det var lapp på luckan i Hovet. Mera sånt.
Personligen tycker jag att ni borde spela alla era hemmamatcher där istället för i Globen.
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
Portello: Inte var det väl fullsatt?
Kommentera

Sv: Djurgården - Färjestad
JOY: Näe, men det var slutsålt innan matchen... sen blir det ju alltid (nästan) tomma platser.
Kommentera

« · 316652