- Ölvestad avstängd - "Linkan" skadad - Falk tillbaka som center
Wikegård och Garpenlöv har vaskat om en hel del i femmorna. Ska bli intressant att se hur Espen och "Marre" fungerar ihop. Djurgården bör vinna denna match.
Mitt tips: 5-1 "Marre" och Ekman gör två mål var och "Salle" gör sitt första elitseriemål.
DIForever: Matchen kommer vi självfallet att vinna och som du sa, ska bli kul att se hur Marre och schampo fungerar, tror på att det kommer att gå fint fint.
De é på tiden att salle ska göra sitt första elitserie mål =)
Jag tror inte att min inställning påverkar spelarnas, de har såklart en sån proffsig attityd så de underskattar inte motståndarna, ger 110% och vinner matchen :)
DIForever: Vi får se. Hur är det med eran webbradio förresten. Är det nån sån där sjukligt partisk som det kan vara på en del andra arenor eller orkar man lyssna på dom?
Förra säsongen var de väl inte så partiska, de sa också att de försöker vara så opartiska de kan. Jag vet inte om det är samma personer denna säsong, du får lyssna helt enkelt :)
- "Linkan" skadad
- Falk tillbaka som center
Wikegård och Garpenlöv har vaskat om en hel del i femmorna. Ska bli intressant att se hur Espen och "Marre" fungerar ihop. Djurgården bör vinna denna match.
Mitt tips: 5-1
"Marre" och Ekman gör två mål var och "Salle" gör sitt första elitseriemål.