Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Djurgården - Mora

« · 425414 Till forumet

Djurgården - Mora
- Ölvestad avstängd
- "Linkan" skadad
- Falk tillbaka som center

Wikegård och Garpenlöv har vaskat om en hel del i femmorna. Ska bli intressant att se hur Espen och "Marre" fungerar ihop. Djurgården bör vinna denna match.

Mitt tips: 5-1
"Marre" och Ekman gör två mål var och "Salle" gör sitt första elitseriemål.
Kommentera

Sv: Djurgården - Mora
DIForever: Matchen kommer vi självfallet att vinna och som du sa, ska bli kul att se hur Marre och schampo fungerar, tror på att det kommer att gå fint fint.

De é på tiden att salle ska göra sitt första elitserie mål =)
Kommentera

Ojoj, stackare. Årets skräll inträffar idag. 1-1, helt otroligt. Wikegård kommer inte fatta ett skit.
Kommentera

Danne_l:

Årets skräll har redan inträffat, Mora-Färjestad 1-1. Det kommer inte hända igen :P
Kommentera

DIForever: Med den inställningen "detta bör vi vinna" så kan det hända igen. :-)
Kommentera

Stigsson:

Jag tror inte att min inställning påverkar spelarnas, de har såklart en sån proffsig attityd så de underskattar inte motståndarna, ger 110% och vinner matchen :)
Kommentera

DIForever: Vi får se. Hur är det med eran webbradio förresten. Är det nån sån där sjukligt partisk som det kan vara på en del andra arenor eller orkar man lyssna på dom?
Kommentera

Stigsson:

Förra säsongen var de väl inte så partiska, de sa också att de försöker vara så opartiska de kan. Jag vet inte om det är samma personer denna säsong, du får lyssna helt enkelt :)
Kommentera

DIForever:

Mora-Färjestad var ingen skräll, det var högst väntat:)
Kommentera

Och då såg tog vi Morätterna (mora) som väntat =) bra kämpar Djurgården!! fortsätt så!
Kommentera

« · 425414