Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

FBK-DIF

« · 181906 Till forumet

FBK-DIF
God damn! Det här var skönaste vinsten i år. Tog närmare två år innan grabbarna kunde vinna i Karlstad igen. På tiden =)
Kommentera

Sv: FBK-DIF
carina: Skulle det vara svårt det? Vi har en oavgjord och en seger där den här säsongen. :P
(Var bara tvungen) ;)
Kommentera

Ford Prefect: Ja det är klart ni har ett sådant facit med ett topplag i elitserien....eller...nej vänta nu. Vad har de för placering nu igen? :P (kände också ett tvång av något slag ;) )
Kommentera

Jag tycker oxå att den här segern var j*****t skön, och som det lät på radion så var det en välförtjänt seger...det kändes kul o höra. En sak som var ännu roligare att höra: "Djurgården jobbade äntligen som ett riktigt lag, ett kollektiv..." nu kanske man kan höja sina förväntningar lite.

Jag tycker oxå att "Fimpen" (som några andra) är en av mina favoriter, vilken slitvarg...perfekt torped.

Var det många Djurgårds fans där? Läste att DIF spelarna hyllade de "tillresta supportrarna". Vart går nästa "sambaresa"?
Kommentera

Ford Prefect:

Ni har ju en förmåga att vinna de viktiga matcherna i Karlstad....*host* förra säsongens kvart *host*... ;-)
Kommentera

BJ: Jo, visst de é så j*v*l skönt att vi vann!!!
Laget har verkligen jobbat ¨på mer.

Vi vinner ssk matchen och matchen därefter som é mot fbk...sen vet ja inte Glömt vem vi möter, tror att de va modo men de vinner vi emot =)

Gott Nytt Hockeyår !! (+ ett vanligt såklart)
Kommentera

difzi:

Nu, var det ju inte riktigt så jag menade...
Kommentera

men jag menade så.
de va ju j**** skönt att vi vann över kafébönorna (ehmm..FBK)
Kommentera

difzi:

Nej, LL har inget kafé däremot kaffe. ;-)
Kommentera

BJ: opps, de det ja mena..ooppsss
men dif vinner oxå nästa gång
Kommentera

« · 181906