valpjägaren>>> Du vet väl att det är ni som är från göteborg, som alltid åker hem i sorg. Inget undantag i kväll heller, som väntat. Med Nisse och Micke på isen, torskar vi inte.
Frågan är hur länge ni skall fortsätta att svika ert lag? Inte ens 5000 på plats DET är skamligt, att ni sen inte en enda gång vunnit mot oss utan att själva bli utspelade det är en annan sak. Om inte Naumov hade haft sin värsta turmatch på år och dar igår hade vi vunnit med minst 4 kassar.
Kul att ni vann över frölunda, blev helt perfa för mif :) Ska bli kul o se hur matchen blir i morgon mellan mif-dif. Mif har vunnit en del matcher nu o närmar sig än förlust. Fast det brukar alltid bli en tändning mot dif och jämna matcher. Vågar mig inte på o tippa, men i morgon vet vi.
Vore trevligt om folk besökte matchen de skriver om.
hockeykim>>>Om du med utspelade menar full fart framåt i första perioden, lay back efter 3-0 (3-0!), en svag andra period (som vanligt) och stabilt 'hålla ställningen-spel' i tredje, så...
skalpjägaren>>>Nej, Nisse hjälpte ju inte till med nåt, 1 mål och 2 supergiftiga målchanser på sina tre första byten bara... Vi andra kallar det för att ta initiativ och gjuta mod i laget.
Killarna verkade verkligen sakna att göra mål - kul. Bådar gott. Vår November-svacka kom i tid i år igen. Nu tror jag stenhårt på en 2 imorgon!
Nej jag menar utspelade precis som i de andra två mötena denna säsong, visst ni startade i ett rasande tempo och fick tre mål varav två riktiga slumpmål (likaså det fjärde) att sen bara mäkta med 13!!!! skott på de två sista perioderna kan du kalla att bevaka ledning om du vill... Men både du och jag inser nog att det kanske inte riktigt är den sanning som stämmer överens med verkligheten eller hur?
Hörde på sporten att nisse fått en egen hejaramsa efter matchen: "Nisse Ekman" klapp, klapp, klapp... Vaddå hejaramsa??? har ni ingen klack i djurgårn eller? Sånt där ropar vi för alla spelare som gör mål i VF... Det är ju inte ens en hejaramsa!
valpen>>> Hade jag varit frölundait hade jag nog legat lågt med att klaga på andra lags ramsor... ”Heja grabbar, frisk humör, skjortan hänger utanför”, ”Heja grabbar, skjut och pressa, efter matchen får ni...kaffe”, ”Sassa-brassa-mandelmassa, cy-kel-pump”, ”Patrik Carnbäck går på vatten,tjala-lala-la-lalalala”, ”KÄMPA Frölunda, KÄMPA Frölunda”, ”Frö-lun-daaa, Frö-lun-daaa...”
HÅRT - HÅRDARE - SEGER!
HÅRT - HÅRDARE - FRÖLUNDA!!!
Ikväll blir det Frölunda som åker hem med 3 poäng!!!
asson