Djurgården Hockey

HockeyAllsvenskan · 6775 inlägg · 782 ämnen

Landslagsklass??

Landslagsklass??
Verkar som DIF inte håller så hög landslagsklass längre...... laget har i år EN spelare med i Hardys trupp...... tidigare brukar ju en fjärdedel av Tre Kronor bestå av DIFare.....

Sv:Landslagsklass??
BlackBay: Jo och vilken spelare sedan då, Falken har ju inte gjort så himla mycket väsen av sig i år...men då tar dom väl med honom mest som tekare då :)

Arthur Dent: Ja, tycker att de borde va fler Djurgårdare.
Men den fansastiska fyran då? som då består av Krisstoffer Ottossn, Mikael Johansson, Björn Nord och fredrik Lundqvist.

difzi: Jag är bara nöjd om Dif slipper skicka sina spelare till halvtrista Cuper lite här och var...man får utvilade spelare och man får fler chanser att träna ihop laget.

difzi:
Kan hålla med om att några av dessa borde kunna platsa.....

Men vad fan gör Martin Lindman i landslaget?
Ännu en konstig uttaggning.. Jaja, för en gångs skull kan väl inte en brynäsare klaga över att vi har 0 representanter i truppen.. =)

KentaK: Har du sett honom den här säsongen..?

Hälge: Jajamän, och han har huserat friskt i mina DreamTeam-femmor.. Men tror du ärligt talat att han är redo för landslaget? Ska sanningen fram så tycker jag att det finns en handfull svenska backar i elitserien som är bättre än Lindman.. Men det är min uppfattning..

KentaK:
Det Hardy vill åt när det gäller Lindman är hans egenskaper som offensiv back, vilket är något som passar in Hardys "big ice hockey"-konsept....

BlackBay: Jo, men det finns också bättre offensiva backar i elitserien! Lindman skulle knappt platsa i Timrå som "libero"...

« · 147777