Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Luleå-Djurgården

« · 298027 Till forumet


Luleå-Djurgården
Djurgården får verkligen kämpa ikväll om vi ska vinna emot Luleå,,de kan bli tuft,men de går ju nästan steg viss bättre för oss, så Luleå kommer någ inte att "leka" me oss..å vinna stort.
Tyvärr tror jag att dif kommer att åka hem me förlust ikväll,,men hoppas verkligen att ja har fel..
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
difzi:
Dessvärre talar statistiken emot oss vad gäller vinst i ett möte mot Luleå i deras egen "lada".
Inte sedan 28 september 1996 har Mesta Mästarna lyckats besegra Luleå i Delfinen eller COOP Arena som "ladan" numera heter.
Har på känn att det i kväll blir en ändring på detta dystra mönster och att vårt kära lag drar på sig blåstället och krigar sig till sin första 3-poängare för säsongen.
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Frasse: Jaja, i grundserien ja. Om vi skulle kunna inbilla spelarna att det är en kvartsfinal så vinner de.

Jobbigast ikväll blir väl sambo och svärfar framför TV:n kan jag tro...
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Carina:
Du får väl retas med dem och zappa äver till derbyt på femman så att de dessutom får se lite riktigt fotboll ;)
Lika svårt som vi har haft i seriesammanhang lika lätt har vi ju haft när det gällt slutspel.
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Frasse: jo de kan försöka göra..fasen som ska åka upp ditt kan väl skrika sm-guld sm-guld!! fast då trpr de väl att vi inte riktigt normala, men de som åker upp dit får väl heja fram våra mästare riktigt bra..vi behöver ju sen vinnst..
vem vet vi kanske bryter vårt mönster..*hoppas*
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
difzi: Tuffa tag där uppe..;)
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Det blev inte vinst den här gången heller uppe i Coopen... nya tag mot Frölunda
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
DIForever: Jobbigt nu...en tröst för mej är ju att TIK vann i Danmark iaf.
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Nu har vi alltså fått på nöten av i tur och ordning - lhc, bif, lif o luleå. Hur smakar det?
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Gone: Jag lider med er...Vi har varit i samma sitts en gång i tiden vi TIK:are också...
Kommentera

Sv: Luleå-Djurgården
Gone: Illa, det är ju lag man bara ska ha bakom sej, man får väl trösta sej med att fotbollen går bra...
Kommentera

« · 298027