Lunkster: Ja det e väl bara att forsätta med att spela positiv anfallshockey trots att Fbk bara backar hem, hakar och spelar konstant ryggsäckshockey...
74050: Hellre att man spelar schysst hockey än spelar ett riktigt fult spel. Visst ska det vara tacklingar och så, men inte så fult som djurgården spelar.
Jeszica: Ja det är ju det enda vi klarar av ...... undrar hur många vi lyckas med att skicka till sjukhus ikväll . Det är verkligen tur att vi möter ett lag med bredtrupp så att det finns många att skada......;)
Frasse99: Du kanske borde ta ett besök till sjukhuset ;) *skoja* Nämen det är ju inte det hockey går ut på =P Hockey ska vara kul och inte fullt av "hat"
Fbk kommer att vara lite för spända å ivrriga att knäppa den första final platsen å göra bort sig lite om kommer att reducera till en fin dif seger (dif kontrar å gör mål), på onsdag vinner dif dock, dif fansen kommer att heja fram oss =) och så den sista å sjunde semimatchen kan gå hur som helst.
difzi: Men lilla natti, varenda match hitills så har du skrivit djurgårdsseger ;) Vi kommer att vinna =) men om ni spelar lika fult igen så vet man inte ;) bäst för oss att det är en domare som ser något =)
Jeszica: det där me att vi spelade fult..det kommer vi inte att upprepa, iaf inte lika mycket,,några utvisningar måste det bli. ,em som jag sa,,fbk kan va för spända å knäpa den första final platesen..tro mig sånt händer även dem bästa.
difzi: Jo det kan hända. Dom kan ta ut segern i förskott och tänka att det är lugnt och spelar dåligt istället och så slutar det med att dom loosar. Men jag hoppas inte på att fbk tänker så ;) Dom får minsann ta i idag och visa en schysst match och vinna helt enkelt =)
difzi: Nuvill jag ha tre dif segrar i rad och en final mellan dif och TIK gud så underbart det skulle va,först de två favorit tippade lagen borta ur leken sen att Bork kommer att få kyssa mittcirkeln i Timrå isstadion vilket han så stort skulle göra om TIK gick till final,sen skulle det vara kul att få gå på Globen och se lite matcher.
Efter att ha skadat tre spelare i FBK så borde den taktiken ge utdelning nu... eller?