Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

muntra upp Djurgården

« · 128707 Till forumet

muntra upp Djurgården
Vad skulle ni säga för att muntra upp Djurgården?
Alltså om ni typ skulle träffa de, vad skulle ni säga?
Kommentera

Sv: muntra upp Djurgården
liepins: Jag menar Djurgårdare! jag vände mig till Djurgårdare!
Så vad säger ni för att muntra upp vårt kära Djurgården?
vad skulle ni ha sagt?
om ni skulle få träffa de och få muntra upp de.
Jag tror att de skulle bli glada att få en upp muntran av fansen. eller vad tror ni?
jag ska fram föra det på något sett. Har snackat med kansliet, Andras Antsson eller vad han hette.
Kom igen vi måste upp muntra vårt Djurgården!!!!!
KOM IGEN!!!

// Trogen Djurgårdare i både vårt och tort. Djurgårdare för alltid.
Kommentera

liepins:
Jaja, men nu är ju du Frölundait också.. :)
Kommentera

difzi:
Det kan kanske vara så att den sena starten på isträningen visar sig nu. Djurgården är i princip inne på försäsongen ännu. Dessutom tror jag att lag som är vana att plocka russinen från andra lag och haft förmåner av diverse art ( att verka i huvudstaden som lockar många stjärnor, landslagets tränarkontakter och möjligheten att komma med i Tre Kronor tex) har svårare att jobba sig upp när det tar emot.

Nyheten att TV 3 skall fortsätta att sända VM är förödande för hockeyintresset, och inte blir det bättre av att S-holmslagen sviker, för då börjar media också dömma ut hockeyn. Detta styrs tyvärr från huvudstaden, då får det nästan vara hur det vill ute i landet.
I våras var det knappt man kunde hitta resultatet från slutspelet mellan Färjestad-MODO i DN.
Kommentera

Kärran: Jag visste inte att fansen från Timrå, Frölunda och MoDO inte kunde läsa.

Jag vände mig till Djurgårdarena.
Jag tror att du kan bli en aning gladare att få en upp muntran från fansen.

// Trogen Djurgårdare.
Kommentera

« · 128707